Terve,
San Diegosta on tulossa 1999 GT parin kuukauden paasta suomeen. Auto pakataan nyt perjantaina konttiin. En ehtinyt laitattaa taalla kytkinta kuntoon
oireet on seuraavat: Kylmana ja liikkeelle paastya toimii kohtuullisen hyvin, mutta kun kone kuumenee niin liikkeellelahto paikaltaan on erinomaisen hankalaa. Kytkin ikaankuin muuttuu 'sticky"ksi ja alkaa nappaamaan kiinni akaiseen. lisaksi kytkimesta kuuluu vahan lonksunaa kun sen painaa pienessa vauhdissa pohjaan.
Kytkimen saato (vetamalla poljinta ylos) ei vaikuta mitaan - lieko saatovara loppunut?
Edellinen omistaja vaitti vaihtaneensa sinne King Cobra kytkinpaketin. En tieda milla maililukemalla. ostin auton kun siina oli 51k milea, nyt on 66 kmilea.
Olisiko syyta vaihtaa koko kytkinpaketti ja suunnitella myos uusi saadettava vaijeri ja quadrantti?
Taalla yksi kaveri puhui vauhtipyoran "hotspoteista", onko vaara etta menee sekin vaihtoon?
onko muilla ollut vastaavia ongelmia?
terveisin
Arto
kytkin "nykii" liikkeellelahdettaessa 1999 GT
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Mulla teki vastaava kytkin samaa alkuun, oireet rauhottui mailien myötä, nyt toimii kuin mikä tahansa kytkin, paitsi on hieman jäykempi poljin. Tässä tapauksessa tosin maileja on jo takan aikalailla. Mahtaisikohan polkimen asennon korjaaminen auttaa, hiukan nostat poljinta ylöspäin, niin että kaarisäätö raksahtelee. Kaarta voi pitää jalalla vastaan, ellei säädössä muuten ole löysiä