TM 1968

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

GT-350
Superpölöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Ne on kerhon postilootassa, mutta mulle tuli mieleen sellainen lainkuuliaisuus että onkos meillä lupa julkaista niitä sen enempää authoorilta eli TM:ltä kysymättä? Siis tälläinen copyraight putkahti mieleen, ja Maken kanssa käytiin mailikeskustelua asiasta ja tultiin siihen tulokseen, että tutkitaan ennen kuin hutkitaan. Tutkinta taitaa vain nyt olla jäissä...hutkia voidaan milloin vaan. Tietääkö joku?
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
mach1
Addikti

Viesti Kirjoittaja mach1 »

Pony kirjoitti:Ne on kerhon postilootassa, mutta mulle tuli mieleen sellainen lainkuuliaisuus että onkos meillä lupa julkaista niitä sen enempää authoorilta eli TM:ltä kysymättä? Siis tälläinen copyraight putkahti mieleen, ja Maken kanssa käytiin mailikeskustelua asiasta ja tultiin siihen tulokseen, että tutkitaan ennen kuin hutkitaan. Tutkinta taitaa vain nyt olla jäissä...hutkia voidaan milloin vaan. Tietääkö joku?
Lupa pitäis olla, ettei rikota tekijänoikeuslakia. Artikkeleista voi lainata tekstiä ja referoida sitä lähde mainiten, mutta uudelleen julkaisu vaatii tekijänoikeuksien omistajan luvan. Omistaja tässä tapauksessa kuvien ja tekstin suhteen lienee po. lehdet. Sama koskee kuvia.

Jos julkaisu on lopettu, tuskin kukaan enää perää oikeuksia.
TM:ltä luulisi saavan luvan kun pyytää ja ilmoittaa mihin käyttöön se tulee. Lehden arkistonhoitaja on oikea henkilö keneltä kysyä asiaa.
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen
Vastaa Viestiin