Hepskukkuu vaan...
Kun tuossa nyt on ottanut vauhtipyörä ihteensä ja korjailtu jne. niin uuden hankinta ois aika rok juttu.
Onkos noilla käytännön eroa kuinka julmetusti kun on vakiota valurautasta, on billetti valurautaa ja on alumiinia vaikka minkälaista että huh huh vaan...
Hintahaitari ainakin oli aika reipas kun vakioputkasta kyselin hintoja.
Olikohan jotain 150 - 500 eur...
Vauhtipyörät -91 foksiin 302'lle ?
Vauhtipyörät -91 foksiin 302'lle ?
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
Vakio valurautainen kestää hyvin normaali käytössä koko auton iän, onhan se sinullakin kestänyt jo 14 vuotta. Minulla oli käytössä kaksi ensimmäistä kautta radalla, ei ongelmia.
Billet teräs kestää paremmin mutta on yhtä painava kuin vakio, saattaisi olla hyvä valinta sinulle. Nykyisin käytössä minulla ei edelleenkään ongelmia.
Alumiini on ilmeisen kestävä, samaa luokkaa kestävyydeltään kuin billet teräs. Kevyt, mootori vastaa kaasun paremmin. Kallis mutta hintansa arvoinen. Ei kokemuksia mutta niillä joilla käytössä ei ongelmia.
Kaiken saa rikki jos vain haluaa.
Billet teräs kestää paremmin mutta on yhtä painava kuin vakio, saattaisi olla hyvä valinta sinulle. Nykyisin käytössä minulla ei edelleenkään ongelmia.
Alumiini on ilmeisen kestävä, samaa luokkaa kestävyydeltään kuin billet teräs. Kevyt, mootori vastaa kaasun paremmin. Kallis mutta hintansa arvoinen. Ei kokemuksia mutta niillä joilla käytössä ei ongelmia.
Kaiken saa rikki jos vain haluaa.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.