Nyt kyllä vit*ttaa..
Nyt kyllä vit*ttaa..
Auton viimenen tinattava sauma oli kyseessä ja kun se oli valmis ja hieno, huomio kiinnittyi siihen kuinka PERKELEESTI oli pelti vetänyt sauman yläpuolelta.. ihan järjenvastaisesti oli etulokarin keskelle syntynyt kupumainen kohouma noin 5cm helmassa olevan 15cmx15cm paikan yläpuolelle! Onko ROKIlla tai muilla sepillä antaa hyviä neuvoja miten tollasen paiseen saa kuriin? kiitos
KUKA V*TUN TUNING?!
-
- Addikti
- Viestit: 401
- Liittynyt: 26 Touko 2004, 22:22
- Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
- Paikkakunta: Kuopio
veekoo on oikeassa, Amerikassa on kaikki mahdollista. Aikoinaan marraskuussa 1991 jouduin palauttamaan parin tunnin kuluttua vuokra-auton takaisin lentokentälle, kun oikean puolen vilkku ei toiminut kunnolla, vilkutti liian nopeasti, enkä katsonut haluavani poliisin moitteita asiasta ja ajokorttitietoihin merkintää. Vilkun toimintahäiriön syynä oli rikki ollut takavilkun polttimo. Lähemmässä tarkastelussa kuitenkin ilmeni, että tämän syynä taasen oli, että luoti oli rikkonut koko takalampun, tehnyt mennessään lommon peräkontin pyöräkotelon kulmaan, josta kimmonnut ja iskeytynyt takaistuimen selkänojaan. Such is life.
Problem solved!
Annoin kaasupillillä lämpöjä patin keskelle punahehkuun asti ja sitte lunta päälle ja alusta. Erittäin tehokas keino. Ei löydy enää ylläreitä kun koko auto on peltipaljas. Vai pitäsköhän sanoa "tina-paljas" kun on niin paljon tinattua saumaa autossa. varmaan 10 metriä saumaa autossa ja joka sauma tinattu. Kävi hyvin kun broidi tuli tallilla käymään ja neuvoi tuon lämpöjen antamisen. Nyt on etulokarissa karkastua terästä!




KUKA V*TUN TUNING?!
Tekemällä ne nuo konstit oppii, mulle antoi isä opin noihin pellin lämmöllä kutisteluihin, siitäkin on jo vierähtänyt yli 30 vuotta paljon on opittu viellä sen jälkeenkin. Nyt ei ole enää palonkaan opittavaa alkaa jo pikkuhilja maistua puulle koko touhu, viellä reilu 10 votta sit huilille tehköön sitten nuoremmat. Kakssataselle vaan kovasti rakentelu intoa että saat pirssin kesäksi ajoon, muuten minkä värinen pirssistä tulee
.

Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Auton tuleva väri.. piti tulla Tepon suosittelema subarun sininen joka on hemmetin komia väri, mutta olen kallistumassa alkuperäsen ivy greenin suuntaan. Kustannus ja muista syistä.. On vaan aika pirullista kun maalarille on jonoa ja talli pitäs saada tyhjäksi kun taloa myydään. Alkaa stressaamaan vaikka itelle uskottelenkin että voiton puolella ollaan
auton kasaamiseen varmaan menee aika kauan joten kyllä se suru vielä murheeksi muuttuu. Koneen laitto vasta alkaa. Olen saanut kyllä kiitettävästi kannustusta tyyliin oot hullu/sekasin/ford-homo
(kaverit diggaa geeämmää..) Lyhyesti: kesällä radalla jos jaksan väkertää.


-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Hieno värivalinta200cid kirjoitti:Auton tuleva väri.. piti tulla Tepon suosittelema subarun sininen joka on hemmetin komia väri, mutta olen kallistumassa alkuperäsen ivy greenin suuntaan.




-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Naama hymyssä vaan vaikka kuinka polttaa päretta200cid kirjoitti:Auton tuleva väri.. piti tulla Tepon suosittelema subarun sininen joka on hemmetin komia väri, mutta olen kallistumassa alkuperäsen ivy greenin suuntaan. Kustannus ja muista syistä.. On vaan aika pirullista kun maalarille on jonoa ja talli pitäs saada tyhjäksi kun taloa myydään. Alkaa stressaamaan vaikka itelle uskottelenkin että voiton puolella ollaanauton kasaamiseen varmaan menee aika kauan joten kyllä se suru vielä murheeksi muuttuu. Koneen laitto vasta alkaa. Olen saanut kyllä kiitettävästi kannustusta tyyliin oot hullu/sekasin/ford-homo
(kaverit diggaa geeämmää..) Lyhyesti: kesällä radalla jos jaksan väkertää.


Sullahan on koko kevät aikaa



Ikkunamekanismit oli kyllä V****maiset laittaa takas

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Joo eka kerta on aina hiukan hakuammuntaa, niin se oli mullakin silloin joskus, nyt kun on jo useampi tullut purettuun ja kasattuun tuntuu tosi helpolle, tuossa pitäis yrittää kasata kaksi mustia keväänkorvalla, 66 ja 68, toinen on aivan hylsy toisessa on tekniikka paikallaan, mut kaiki muu poissa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Olen edottomasti samaamieltä vihreä hyvä valinta, samperiMake67 kirjoitti:Hieno värivalinta200cid kirjoitti:Auton tuleva väri.. piti tulla Tepon suosittelema subarun sininen joka on hemmetin komia väri, mutta olen kallistumassa alkuperäsen ivy greenin suuntaan.! Kiva saada muitakin vihreitä polleja väririkkaaseen joukkoomme
![]()
![]()




Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302