Oli ostettaessa -98 Tyrväällä peltoautona !!!Mosse kirjoitti:Juu, ei varmaan, eikä olekaan, mutta kuka noilla sitten viitsii romuilla ajella? Mites JXA-n oma peli? Kauanko pysyi osto kuosissa?
STT: Nainen tapettu tyrväällä, ...niin MILLÄ?JXA-26 kirjoitti: Oli ostettaessa -98 Tyrväällä peltoautona !!!![]()
Tehdään pikkuhiljaa, ehkä jonain päivänä se ei ole enää rotta-auto.
JXA-26 Ei se hassumman näkönen peli ollu kesällä kun sen näin, kulahtanuhan se oli mutta jotenkin kuuskytlukulainen kulahtaneena on hiukan vaihtelua musse kantaan, vaikkei ainoa olisikaan. Pitäsköhän hankkia itelle yksi rotta-auto niin ei tartteis olla liian tarkka autoista kuten tähän asti on tullu oltua, taitaa yksi koopra olla vieläkin kaupanJXA-26 kirjoitti:Oli ostettaessa -98 Tyrväällä peltoautona !!!Mosse kirjoitti:Juu, ei varmaan, eikä olekaan, mutta kuka noilla sitten viitsii romuilla ajella? Mites JXA-n oma peli? Kauanko pysyi osto kuosissa?Vaihdettu vain pakolliset kulutus osat, poistettu kasa Volvon ja -minkälie- Mossen osia, tyyninkiä: etukal.vak, lukko. Tänä talvena korjataan ohjaus ja pohja, autolla ajettu joka kesä ja muutama talvi -98 lähtien.
No onkos tuosta autostas kuvia missään. Ite kun en ole sattunut koskaan liikenteessä näkemäänJXA-26 kirjoitti:Oli ostettaessa -98 Tyrväällä peltoautona !!!Mosse kirjoitti:Juu, ei varmaan, eikä olekaan, mutta kuka noilla sitten viitsii romuilla ajella? Mites JXA-n oma peli? Kauanko pysyi osto kuosissa?Vaihdettu vain pakolliset kulutus osat, poistettu kasa Volvon ja -minkälie- Mossen osia, tyyninkiä: etukal.vak, lukko. Tänä talvena korjataan ohjaus ja pohja, autolla ajettu joka kesä ja muutama talvi -98 lähtien.
Vee8 kirjoitti:Vee8 vei sanat suusta!ehkä jonain päivänä se ei ole enää rotta-auto.[/quote kirjoitti:
Miksei? Tämäkin maa on täynnä mustangeja, jotka näyttää uusilta, ihan loistavaa vaihtelua että löytyy muutama ajossa olleen näköinenkin. Mutta minä en olekaan pussihousu
Ja VeeKoo, tuo ennemmin mulle -95 Crown Victoria, onhan noita mustangeja riesaks asti jo...
Niin ja joo..En tunnustaudu minäkään pussihousuksi vaikka yhden sellaisen tunnenkin.
Joops. Hakusessa on juurikin rotta-auto, johon voi laittaa jemmaan mp3 soittimen taynna Straycatsia..Vee8 kirjoitti: Miksei? Tämäkin maa on täynnä mustangeja, jotka näyttää uusilta, ihan loistavaa vaihtelua että löytyy muutama ajossa olleen näköinenkin. Mutta minä en olekaan pussihousu![]()
Jahans.. Laitetaanko takapaksiin pesapallomaila vai jenkkimallinen poliisipamppu?Vee8 kirjoitti: Ja VeeKoo, tuo ennemmin mulle -95 Crown Victoria, onhan noita mustangeja riesaks asti jo...
Tuohan kuulostaa VeeKoo täydellisesti Turun Funrunilta...veekoo kirjoitti:rotta-auto, johon voi laittaa jemmaan mp3 soittimen taynna Straycatsia..Kunhan pelti on tervetta, paalla on paksu kerros pohjamaalia ja mattamustaa ja pata pauhaa. Spittarit jalkaan ja kylan poliisit varpaisilleen.
![]()