Uusi Mustang naisnäkökulmasta

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

66poni
Addikti

Uusi Mustang naisnäkökulmasta

Viesti Kirjoittaja 66poni »

Jouluna kun on aikaa lueskella mitä erinäisimpiä painotuotteita, otin käsiini Kotivinkki-lehden numeron 12/2005. Postia USAsta -vakiopalstalla oli erinomainen kertomus siitä, kuinka "tavallinen" autoileva nainen suhtautuu upouuteen Musseen. Niin mukaansatempaavasti kirjoitettu, että melkein kuulee kasin jyrinän ja Beach Boysit stereoissa... ja maksaa vähemmän kuin Skoda Suomessa, prkl. 8)
veekoo
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Pystyisko joku skannaamaan? Ei loydy paikalliselta r-kiskalta.. :)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Spiff
Addikti

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Olen kyllä huomannut että yllättävän moni nainen Suomessa tietää mistä puhutaan ja on nähnyt uuden mussen. Harmi vaan että tämä edellinen malli vetoaa enemmän teinityttöihin, ehkä joutuu Tv-näkyvyydessä. Siitä asti kun ostin auton olen kiinnittänyt huomiota siihen että tätä autoa on lähes jokaisessa amerikkalaisessa tv-sarjassa kun uutta mussea oon nähnyt vaan O.C:ssa. Nyt jäin kii, mutta puolustukseksi haluan sanoa että katson vaan kun ei oo muuta tekemistä. Joku väitti että V6 on talviauto mutta mulla ei vaan istu, kun ei voi laittaa kaasua pohjaan, niin se on vähän kun lopettaisi esileikin jälkeen.
apuustin
Aktiivi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja apuustin »

kun ei voi laittaa kaasua pohjaan, niin se on vähän kun lopettaisi esileikin jälkeen
Heh... no hyvä että tuli ostettua S4. "saa sitten painaa ihan pohjaan asti" :wink:

Kieltämättä uus Musse pyörii aika ajoin mielessä, vaikka tässä on jo kohta viikon katsellut lomareissulla talvista Suomi-maisemaa.
Vastaa Viestiin