Roush tekee Euroopan markkinoille ahdettua mustia...

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Roush tekee Euroopan markkinoille ahdettua mustia...

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Tässä:

http://www.allfordmustangs.com/artman/p ... yers.shtml

ja täällä lisää:

http://www.edmunds.com/insideline/do/Ne ... eId=107967

Eli jos tulee britteihin niin saako täällä kilpiin??? 8)
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Asiasta paremmin tietamatta sanon etta ei niin vaan. Briteilla on omat single vehicle approval kaytantonsa, seka very low volume import-systeemi, joka sallii ei/eu hyvaksyttyjen autojen tuonnin. Suomi taas ei hyvaksy muiden maiden kansallisia menettelyja. Toi voi olla jopa hankalampi tuotava kuin ihan tavan -06 musti, tuo kun ei ole Fordin tekema enaa.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Olen kyllä ihmetellyt miksi jenkkiautoihin pitää hakea poikkeuslupaa kun nykyään saadaan katukelpoiseksi mikä tahansa ajoneuvo, esim. ns. "elämysautot" jossa on rautakehikko ja neljä pyörää ja melkein kaikki mönkijätkin käy. Ehkä olisi helpompi jos purkaisi pois turhat pellit ja muovit ja katsastaisi pelkän ajokelpoisen rungon vetokoukulla, olisi vaikka moottorityökone ja niitähän ei koske juuri mitkään säännöt.
Vastaa Viestiin