Earlyn etuvalot

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
JXA-26
Superpölöttäjä
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Viesti:

Earlyn etuvalot

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Tuossa uudessa V8 Magasinessa (7/05) Fastforward Fastbckissä näytti olleen kirkkailla laseilla olevat ajovalot. Tuommosia mä oon aiiiina halunnu !!! Tiukan metsästyksen jälkeen ainoa kauppa mistä löytyi 7" umpioita oli Motonet 32e pari hintaan.
Mutta tuossa Mussessa olevat etuvilkut, näyttää kovasti Mondeo MK2.sen etusumareilta....???? Tunnistaako kukaan ?
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
musse67
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Joskus kans kattelin Fastforward Fastbackin umpioista tietoo ja jostai löysin että umpiot on kahdella polttimolla olevat moottoripyörän umpiot. Tavallisia yhden polttimon kirkaslasisia löytyy ainakin rapakon takaa montaakin erilaista mallia. Vilkkuja en muista että mistä ne on alunperin.
JXA-26
Superpölöttäjä
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

musse67 kirjoitti: Tavallisia yhden polttimon kirkaslasisia löytyy ainakin...
...juurikin Motonetista. Merkki oli Sirius.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
musse67
Aina äänessä
Viesti:

Tapsa
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Oho! rupeeks äijjät tuunaa... :wink:
musse67
Aina äänessä
Viesti:

Tapsa kirjoitti:Oho! rupeeks äijjät tuunaa... :wink:
Löysin toissa kesänä rompetorilta hienot uudet vanhat kuperalasiset hehkuumpiot. Ne passaa paremmin mun suht alkuperäiskuntoseen autoon. :)
PeteP
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Noita kuperia H4-lamppuja löytyy saturnus merkkisinä, olikohanneny muistaakseni slovenialaisia.
Make67
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang HT 1967

Viesti Kirjoittaja Make67 »

musse67 kirjoitti:
Tapsa kirjoitti:Oho! rupeeks äijjät tuunaa... :wink:
Löysin toissa kesänä rompetorilta hienot uudet vanhat kuperalasiset hehkuumpiot. Ne passaa paremmin mun suht alkuperäiskuntoseen autoon. :)
Lähes sama juttu kun "löysin" Fastbackin suosiollisella avustuksella uuden melkein alkuperäistä vastaavan Hurstin Quarter Stick-sifterin omaan -67:aan 8)! Kun sitä alkuperäisyyttä pitää vaalia.... :lol: :lol: :lol: !!!
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Löytyy niitä kuperia H4 umpioitakin ruhla,cibie esimerkiksi, en kyllä laittaisi omaan autooni moisia hehkukuuppia eihän niillä näe pimeässä mihnkään, kyllä halogeniä pitää olla jos haluaa nähdä jotakin varsinkin kun syksyt ovat varsin pimeitä. Tietty niiden kohdalla jotka laitta ajokkinsa pumpuliin jo elo-syyskuun vaihteessa, minä ajelen niinkauan kuin kelit sallii ja laki talvirenkaiden muodossa sallii , sillon on jo tosi pimeetä tarvii valoa, hehkulampuista sitä ei juurikaan tule kuin merkinannoksi. Omassani on hellan umpiot eikä ole valostatehosta puute.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
musse67
Aina äänessä
Viesti:

ROKI kirjoitti:Löytyy niitä kuperia H4 umpioitakin ruhla,cibie esimerkiksi, en kyllä laittaisi omaan autooni moisia hehkukuuppia eihän niillä näe pimeässä mihnkään, kyllä halogeniä pitää olla jos haluaa nähdä jotakin varsinkin kun syksyt ovat varsin pimeitä. Tietty niiden kohdalla jotka laitta ajokkinsa pumpuliin jo elo-syyskuun vaihteessa, minä ajelen niinkauan kuin kelit sallii ja laki talvirenkaiden muodossa sallii , sillon on jo tosi pimeetä tarvii valoa, hehkulampuista sitä ei juurikaan tule kuin merkinannoksi. Omassani on hellan umpiot eikä ole valostatehosta puute.
Se on sen verran vähän mitä mun '67:lla ajetaan, niin on aivan sama onko hehkut vai halogenit. Jos tarttee pimeellä tai huonolla kelillä ajaa, otetaan alle uudempaa kalustoa.
Make67
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang HT 1967

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Jos tarttee pimeellä tai huonolla kelillä ajaa, otetaan alle uudempaa kalustoa.
JOS tarttee pakolla ajella em. olosuhteissa, niin sovitaan riskibisnes :shock: ...luovutetaan avaimet "jollekin" henkilölle ja siirrytään oikeisiin "harrastuksiin" :twisted: !!!
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Vastaa Viestiin