Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Näyttää siltä että kiertokangen laakeri tai laakeripukki on lähtenyt liikkeelle omia aikojaan. Kiertokangen kaula oli toisaalta aika kiiltävä eikä siinä ollut leikkausjälkiä ympäri kaulan. Moottoria tästä ei enää saa:
reikä sylinteriputkessa, kampiakseli lommossa, nokka-akseli poikki
Vai tuollaista tuhoa, 6-pytty teki tenän...et tohtinut laittaa kuvaa siitä kahtia menneestä öljypohjasta?
Kiertokankihan onkin kumia, ennemmin taipuu kuin katkee. Ameriikan ja Australian kovaa ajavat pojat puhuu, että vakiotavaralla mennään luokkaan 350 hv saakka. No tuossa ilmeisesti on pultti kuitenkin pettänyt.
Ilmoottele jos haluat siihen uuteen pataasi ARPin kk-pultteja, voin uudesta SBF:n sarjasta purkaa sulle 12 kpl...halpa "vakuutus".
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
No ehkä parempi kauden viimeisenä kuin ensimmäisenä ajopäivänä, onpahan talvi aikaa korjata.
Toivottavasti pysyy keskisuomalaisjuurinen kuutosmusti kuutosena. Taitaa kumminkin olla aika harvassa noin hyvin säilyneet alkuperäiset suomikutvoset verrattuna kahdeksikkoveljiensä määrään.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
joo... oksentaa se joskus kutvonenkin !
tyypilinen alakerta taräys, jos olis revityksessä niin jälki/tuho kertautuu
onneks hajos kauden loputtua... ja ei koko kiuas sentään
yleensä yläkertakin saa omansa...