Matkalaukku hajosi(kuvia)

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
voxagent
Addikti
Viestit: 206
Liittynyt: 25 Elo 2004, 18:58
Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Matkalaukku hajosi(kuvia)

Viesti Kirjoittaja voxagent »

Moottori hajosi viimeisenä ajopäivänä ennen talvisäilytystä:

http://photobucket.com/albums/b171/finn ... %20damage/

Näyttää siltä että kiertokangen laakeri tai laakeripukki on lähtenyt liikkeelle omia aikojaan. Kiertokangen kaula oli toisaalta aika kiiltävä eikä siinä ollut leikkausjälkiä ympäri kaulan. Moottoria tästä ei enää saa:
reikä sylinteriputkessa, kampiakseli lommossa, nokka-akseli poikki :(
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Jahas, sitten 250 cid isolohko hakuun? Kasiswappi?!?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Syvä osan ottoni...

Meneekö avatar vaihtoon?
Avatar
kariboy
Mega-addikti
Viestit: 867
Liittynyt: 25 Touko 2004, 20:18
Auto: Mustang ´66 HT GT 302
Mustang 2003 GT Convertible 4.6
Paikkakunta: Kajjaani

Viesti Kirjoittaja kariboy »

Onpas damagea tosiaan.
Säilyyhän kutosMustina, niitä ei paljon ole, säilyyhän :wink:
Mustang HT GT 1966
Mustang GT Convertible 2003
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Näyttäis siltä että on katkennut toinen pulteista ensin, siitä tuo rikko on saanut alkunsa ikävä juttu, nyt sitten 8 nokalle ja muut muutokset kanss.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Vai tuollaista tuhoa, 6-pytty teki tenän...et tohtinut laittaa kuvaa siitä kahtia menneestä öljypohjasta?

Kiertokankihan onkin kumia, ennemmin taipuu kuin katkee. Ameriikan ja Australian kovaa ajavat pojat puhuu, että vakiotavaralla mennään luokkaan 350 hv saakka. No tuossa ilmeisesti on pultti kuitenkin pettänyt.

Ilmoottele jos haluat siihen uuteen pataasi ARPin kk-pultteja, voin uudesta SBF:n sarjasta purkaa sulle 12 kpl...halpa "vakuutus".
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
janne260
Mega-addikti
Viestit: 560
Liittynyt: 26 Touko 2004, 10:07
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja janne260 »

No ehkä parempi kauden viimeisenä kuin ensimmäisenä ajopäivänä, onpahan talvi aikaa korjata.

Toivottavasti pysyy keskisuomalaisjuurinen kuutosmusti kuutosena. Taitaa kumminkin olla aika harvassa noin hyvin säilyneet alkuperäiset suomikutvoset verrattuna kahdeksikkoveljiensä määrään.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73

Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

joo... oksentaa se joskus kutvonenkin !
tyypilinen alakerta taräys, jos olis revityksessä niin jälki/tuho kertautuu
onneks hajos kauden loputtua... ja ei koko kiuas sentään
yleensä yläkertakin saa omansa... :?
Vastaa Viestiin