LS1 Foxiin

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

LS1 Foxiin

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Onko kokemusta sopiiko corveten mylly kohtuullisella sovittelulla foxiin?
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Vihda samantien korvetteen mussesi, ei sellaista pyhäinhäväistystä pidä tehdä, yksi rotisko jo on tehty/pilattu :!: . Voi olla että rupee porukat kattoon kieroon, vaikkakin itselleshän sen auton rakennat et muille :!: .
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: LS1 Foxiin

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

NoNeed4Boost kirjoitti:Onko kokemusta sopiiko corveten mylly kohtuullisella sovittelulla foxiin?
HÄ???
:lol: :lol: :lol: :lol: Sehän oli vitsi :oops: kait.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Aha, ei saa kannatusta.. Siis parkissa mieluummin pelti kiinni :? Eli, ei se ollut vitsi, ei kyllä varmaan ihan ykkönenkään vaihtoehdoista. Kaikkea kun pitää miettiä kun vanha pata temppuili koko viime kesän ja tuo 100% alumylly herättää hieman mielenkiintoa..Radalla kun paino merkitsee paljon. Modulaari moottorikin on käynyt mielessä mutta myös sen eteen saamiseksi joutuu varmasti muuttamaan kaikkea ja paljon.
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
SCJ500
Hiljaisempi
Viestit: 10
Liittynyt: 11 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja SCJ500 »

http://forums.modulardepot.com/showthre ... adid=72284


Tuolla on aika siististi saatu sopimaan 4v kone foxiin...
Vastaa Viestiin