Tiedoksenne: FMOC:n kotisivu on muuttunut

Vierailijan tietopaketti; mikä on FMOC, miten voit liittyä...

Valvoja: Ville K

Avatar
Emmi
Addikti
Viestit: 433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '99 Ford Puma 1,7
Paikkakunta: Tampere

Tiedoksenne: FMOC:n kotisivu on muuttunut

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Allekirjoittanut on saanut urakkansa lähestulkoon päätökseen ja voi ylpeänä ilmoittaa että kerhon kotisivut ovat saaneet uuden ilmeen. Pientä säätöä vielä on, pari lisäystä uupuu, mutta mutuen homma pelittää.

Jos sais nopsemman palvelintilan vielä niin kaikki olisi hyvin :)
Mahtaako iso tavaramäärä palvelimella hidastaa sivuja hieman vai mitä?

Mutta näin tällä kertaa. Enjoy!

Emmi Pulkki
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

ÖÖÖH! :oops:
Tota, kattelin uusia sivuja ja nehän näytti hyviltä ja asiallisilta :D. Mulle tuli ainaskin pari jutskaa esiin, eli ponipuotiosiossa meni lippiksen kuva ja teksti päällekkäin ja avaimenperästä puuttui puolet. En löytänyt nuolilärpytintä mistä ois saanut sivua siirrettyä oikealle. Moinen nuoli löytyi keskustelupalstalta joka ei mahtunut kerralla näyttöön :shock: , niinkuin tää vanha. Nyt tyhmä kysyy? :oops: :oops: :oops: Onko onkelma mun koneessa, vai onks nää niitä "säätöjä" :wink:
On meinaan keskustelupalstan käyttö järjettömän :? hankalaa jos se ei näy kokonaan :roll: .
Muuten syvä kumarrus Emmin suuntaan talkootyöstä 8) .
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Emmi
Addikti
Viestit: 433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '99 Ford Puma 1,7
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Kiitos vinkkauksesta. Sivun pohja on ns. fixed width eli tiukasti yhden ja saman levyinen. oli siellä esillä mikä tahansa. Mutta. Kuten varmaan huomaatten, niin palstalle kirjautuessa se ikäänkuin pomppaa uuteen omaan ikkunaansa, pois itse sivuilta. Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit :)

Minäpä katson ponipuodin kuvat parempaan järkestykseen, itsellä ne näkyy hyvin, johtunee varmaankin siitä että minulla on iso näyttö.

Onhan tässä ollu kauhiat talkoot kyllä, konahteluakin varmaan vielä tulee, mutta hienoa että saan tietää heti jos on jotain puutteita tai toiveita.

-------------

Lisäys: Näkyyks nyt jo paremmin?
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Jees! :D
Ponipuoti toimii, kuvat ja teksti näkyvät oikeen.
Se keskustelupalsta jäi kyllä vähän :oops: .. ööh näkymättä.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Emmi kirjoitti:palstalle kirjautuessa se ikäänkuin pomppaa uuteen omaan ikkunaansa, pois itse sivuilta.
Mulla ainakin palsta aukeaa siihen keskiframeen. Siinä se on kyllä turhan kapea, paremmin pelaa omassa ikkunassa.
Avatar
Emmi
Addikti
Viestit: 433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '99 Ford Puma 1,7
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Emmi »

No voihan nenä. Tännepäin näkyy kovasti hyvin, joten nyt on vaikea sanoa.. Pitäisi ihan nähdä livenä. Saattaa olla että sulla on joku ihme resoluutio tai pieni näyttö tms.

Toivottavasti tilanne korjaantuu kunhan saadaan se varsinainen keskustelupalstan siirto tehtyä, nythän se on ikäänkuin "freimissä" tuon kerhon sivun sisällä.

Jos ei ole kirjautuneena keskustelupalstalle ja kirjautuu kerhon sivujen kautta, keskustelun pitäisi pompsataa pois kerhon sivujen sisältä.

---
Lisäys:
Voidaan sitten ajatella myös sitä että vast'edeskin keskustelupalsta pomppaa omaan ikkunaansa, pois kerhon sivuilta. Olisko niin parempi?
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Emmi kirjoitti:No voihan nenä. Tännepäin näkyy kovasti hyvin, joten nyt on vaikea sanoa.. Pitäisi ihan nähdä livenä. Saattaa olla että sulla on joku ihme resoluutio tai pieni näyttö tms.

Toivottavasti tilanne korjaantuu kunhan saadaan se varsinainen keskustelupalstan siirto tehtyä, nythän se on ikäänkuin "freimissä" tuon kerhon sivun sisällä.

Jos ei ole kirjautuneena keskustelupalstalle ja kirjautuu kerhon sivujen kautta, keskustelun pitäisi pompsataa pois kerhon sivujen sisältä.

---
Lisäys:
Voidaan sitten ajatella myös sitä että vast'edeskin keskustelupalsta pomppaa omaan ikkunaansa, pois kerhon sivuilta. Olisko niin parempi?
Voisko se sitten johtua siitä että kirjautuu palstalle automaattisesti? Näytössä kyllä pitäs kokoa riittää 19" ja 1280x1024 resolla.

Se vois olla että pomppaa kokonaan omaan ikkunaansa.
Avatar
Emmi
Addikti
Viestit: 433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '99 Ford Puma 1,7
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Jeps, olet oikeassa että automaatio aiheuttaa tuon.
Ja keskustelupalsta saa kyllä pompsahtaa omaansa.

Kiitos kärsivällisyydestä!

------------
edit:

No niin, laitoin keskustelupalstan pomppaamaan ihan omillensa. Jätettäneen niin? Ainakin omasta mielestäni se on helpompi ja selkeämpi vaihtoehto.
Viimeksi muokannut Emmi, 30 Loka 2005, 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Oot kyllä iltapalan ansainnu. :) Hienot on sivut!
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Täähän toimii kuin BUICKI :lol: :lol: :lol:
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Jihuu, hyvältä näyttää. Galleriaa odotellessa...

Pikkubugi linkeissä:

# Power Passion (Hollanti) - Good stuff... ACS 2002:n Peolpe's Choice: ZOR-1. Tästä "valmistajan" sivuille!

Kaksi linkkiriviä lipsahtanut samaan pötköön, ja peolpe (liekkö kopioitynut vanhalta saitilta)

Road-Cafen linkki turha, ko. saitti ei löydy ja ko. kapakka ei ole toiminnassa.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
Emmi
Addikti
Viestit: 433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '99 Ford Puma 1,7
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Emmi »

OK, korjaan.

Tämän takia on hyvä että useampi ihminen tulee lähitulevaisuudessa vastaamaan sisältöpuolesta. Ei jää näitä vanhoja vikoja ja kuolleita linkkejä niin helposti roikkumaan.

Kaikki on kopioitu suoraan vanhalta saitilta, joten itse en ole moista huomanut.

Kertokaa vain lisää löytämiänne vikoja, niin koitetaan laittaa kuntoon.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Alkushokin jälkeen ihan oolrait sivustot.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Emmi
Addikti
Viestit: 433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '99 Ford Puma 1,7
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Mikä sinua shokeerasi tarkalleenottaen? Onko jotain mistä et tykkää tai jotain mitä pitäisi muuttaa?

Kovasti mielelläni haluaisin tietää muidenkin fiiliksiä. Niin hyviä kuin huonojakin. Tuossa oli senverta iso homma että palautetta olisi hieno saada.
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Mun mielestä sivuston ulkoasu on nyt "nykyaikaisemman" :shock: näkönen. Itsellä ei ainakaan mitään muutosvastarinta-mieltä oo tullu. Kunhan toi kuvagalleria tulee toimimaan, luulen ett positiiviset äänet lisääntyy huomattavasti. Multa ainakin ISOT PLUSSAT uudelle sivustolle ja sen tekijälle/-öille :wink:
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Vastaa Viestiin