-95 Gt ja 351 w

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Make_O
Aktiivi
Viestit: 109
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 19:32
Auto: Ford Galaxie XL -68
Paikkakunta: Siuntio

-95 Gt ja 351 w

Viesti Kirjoittaja Make_O »

Tommonen yhdistelmä olis suunnitelmis..Eli 351 Marine pannu vuodelta -72 olis ajatuksena istuttaa -95 Gt:n nokalle.. Tarkoituksena olis tietysti näin alkuun käyttää 302 yläimusarjaa ja läppäsysteemejä sekä nykyisen koneen apulaitteita ja ruiskuja sekä mahdollisesti myös kansia. :oops: Tietysti jos tulee jokin ihme rikastuminen,niin kannet menis myös vaihtoon... Millasiin muihin muutoksiin täytyy varautua ja mitä mieltä jengi on muuten ajatuksesta ja toimivuudesta.. Kommentteja ?
Ford Galaxie XL 1968
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

hmp...En lähtis Rullanokka 302 vaihtamaan 351 -72 vuodelta.

Onko 302 hajonnut vai mikä syynä?
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Kyllähän tuo onnistuu kun menee vtt:lle päästötestiin mars. Tuon ikäisissä autoissa moottorinvaihto onnistuu lähinnä mallisarjaan kuuluvien vähäpäästöisten moottorien kanssa ja helpommin samanikäisten taikka uudempien moottoreiden kanssa. Tarviit tosiaan ihme rikastumisen jos tuon leimaat suomen rekisteriin.
Go tell Alice....
Avatar
Make_O
Aktiivi
Viestit: 109
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 19:32
Auto: Ford Galaxie XL -68
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Make_O »

Mosse kirjoitti:hmp...En lähtis Rullanokka 302 vaihtamaan 351 -72 vuodelta.

Onko 302 hajonnut vai mikä syynä?
Ei oo mitään hajonnu,ajattelin vaan että kuutioita lisää= vääntöä lisää+ muutenki olis hauska kokeilla jotain erillaista..
Ford Galaxie XL 1968
Avatar
Make_O
Aktiivi
Viestit: 109
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 19:32
Auto: Ford Galaxie XL -68
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Make_O »

Ford Galaxie XL 1968
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Onkohan saleen ollenkaan vertailumalliksi soveltuva? Jos sitä taas yrittää käyttää vertailumallina niin taitaa joutua pistämään jarruja jne. EI muuta kuin lehtileikkeet käteen ja katsastuskonttorille ja akeen soittokierros, sieltä selviää onko mahdollista tai ei.
Go tell Alice....
Avatar
Make_O
Aktiivi
Viestit: 109
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 19:32
Auto: Ford Galaxie XL -68
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Make_O »

Enempi kiinnostaa tässä vaiheessa millasia muutoksia vaatii noille saaste ja ruisku himmeleille..
Noista rolleri kamoista sen verran että saahan niitä "early" 351:seen myös...
Ford Galaxie XL 1968
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Mites tommonen 347 stroker?
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Mulle laskivat koneen vaihdon yhteydessä, selllaset lukemat kuin 326,5hp konttorilla minkä saa olla laillisesti leimattuna, onhan se kyllä aika kohtuullinen lukema jo, koneen vaihto oli 6 myllystä 8 myllyyn ja vielläpä 289 versiolle en tiijä oliko oikein laskettu vai mitä lie ollu.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
Make_O
Aktiivi
Viestit: 109
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 19:32
Auto: Ford Galaxie XL -68
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Make_O »

Mosse kirjoitti:Mites tommonen 347 stroker?
Miksei 347 myös, mutta miksei 351 "kelpaa". :(
Ford Galaxie XL 1968
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Hmm...

351
+kuutiotuumia
+kestää, isot runkolaakerit ei tosin parhaat koville kierroksille +6500?
+393 /427 stroukkeri?

-tilakysymys, tulppien vaihto, peltisarjat
-kunnolliset ruiskuosat kalliita ja harvinaisia

302
+stroukkaamalla samat kuutiotuumat 347
+uudet lohkot hyväksyy rulla nokat, vanhempiin muutaman satasen kalliimpaa
+osa tarjonta parempi, vaikkei 351:nkaan huono


Itellä kun on toi 351 niin on sitä puntaroinut kaikenlaista. Sattui vähän niinkuin sattumalta aikanaan, ja ajatteli että miksikäs ei, mutta olis päässy 302 lohkon kanssa niin monessa paikassa niin paljon helpommalla. Jos sais noi iskaritornit pois...

(ei mitään absoluuttisia totuuksia, mielipiteitä)
Vastaa Viestiin