
-95 Gt ja 351 w
- Make_O
- Aktiivi
- Viestit: 109
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 19:32
- Auto: Ford Galaxie XL -68
- Paikkakunta: Siuntio
-95 Gt ja 351 w
Tommonen yhdistelmä olis suunnitelmis..Eli 351 Marine pannu vuodelta -72 olis ajatuksena istuttaa -95 Gt:n nokalle.. Tarkoituksena olis tietysti näin alkuun käyttää 302 yläimusarjaa ja läppäsysteemejä sekä nykyisen koneen apulaitteita ja ruiskuja sekä mahdollisesti myös kansia.
Tietysti jos tulee jokin ihme rikastuminen,niin kannet menis myös vaihtoon... Millasiin muihin muutoksiin täytyy varautua ja mitä mieltä jengi on muuten ajatuksesta ja toimivuudesta.. Kommentteja ?

Ford Galaxie XL 1968
Kyllähän tuo onnistuu kun menee vtt:lle päästötestiin mars. Tuon ikäisissä autoissa moottorinvaihto onnistuu lähinnä mallisarjaan kuuluvien vähäpäästöisten moottorien kanssa ja helpommin samanikäisten taikka uudempien moottoreiden kanssa. Tarviit tosiaan ihme rikastumisen jos tuon leimaat suomen rekisteriin.
Go tell Alice....
- Make_O
- Aktiivi
- Viestit: 109
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 19:32
- Auto: Ford Galaxie XL -68
- Paikkakunta: Siuntio
http://www.stangbangers.com/94_SaleenS351_Article.htm
Tossa noin niinku vihjeeksi...
Tossa noin niinku vihjeeksi...
Ford Galaxie XL 1968
Mulle laskivat koneen vaihdon yhteydessä, selllaset lukemat kuin 326,5hp konttorilla minkä saa olla laillisesti leimattuna, onhan se kyllä aika kohtuullinen lukema jo, koneen vaihto oli 6 myllystä 8 myllyyn ja vielläpä 289 versiolle en tiijä oliko oikein laskettu vai mitä lie ollu.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Hmm...
351
+kuutiotuumia
+kestää, isot runkolaakerit ei tosin parhaat koville kierroksille +6500?
+393 /427 stroukkeri?
-tilakysymys, tulppien vaihto, peltisarjat
-kunnolliset ruiskuosat kalliita ja harvinaisia
302
+stroukkaamalla samat kuutiotuumat 347
+uudet lohkot hyväksyy rulla nokat, vanhempiin muutaman satasen kalliimpaa
+osa tarjonta parempi, vaikkei 351:nkaan huono
Itellä kun on toi 351 niin on sitä puntaroinut kaikenlaista. Sattui vähän niinkuin sattumalta aikanaan, ja ajatteli että miksikäs ei, mutta olis päässy 302 lohkon kanssa niin monessa paikassa niin paljon helpommalla. Jos sais noi iskaritornit pois...
(ei mitään absoluuttisia totuuksia, mielipiteitä)
351
+kuutiotuumia
+kestää, isot runkolaakerit ei tosin parhaat koville kierroksille +6500?
+393 /427 stroukkeri?
-tilakysymys, tulppien vaihto, peltisarjat
-kunnolliset ruiskuosat kalliita ja harvinaisia
302
+stroukkaamalla samat kuutiotuumat 347
+uudet lohkot hyväksyy rulla nokat, vanhempiin muutaman satasen kalliimpaa
+osa tarjonta parempi, vaikkei 351:nkaan huono
Itellä kun on toi 351 niin on sitä puntaroinut kaikenlaista. Sattui vähän niinkuin sattumalta aikanaan, ja ajatteli että miksikäs ei, mutta olis päässy 302 lohkon kanssa niin monessa paikassa niin paljon helpommalla. Jos sais noi iskaritornit pois...
(ei mitään absoluuttisia totuuksia, mielipiteitä)