Eli konsepti näyttää hiukan elähtäneeltä

Varsinkin tässä tapauksessa takaa katsottuna.
Toisaalta tätä ilmoitusta aidosta ´67 GT350:stä katsoessa herää epäilys mitä on tekeellä. Värit on ainakin epäilyttävästi jotakin muuta kuin alkuperäistä.
Valvoja: Ville K
Kumma se on ainakinKTM kirjoitti:Eleanor on edelleen kuuma juttu, mutta käykö sille kuten Monroe Handler Mustangille?
Se on miehen puhetta.djcombo kirjoitti:Mä en ainakaan ajatellu laittaa sit joskus omaan Eleanor-autoon mitään 289:ä tai 302:sta, vaan sen mikä siinä leffassakin (Gone n 60 seconds) oli eli 427:n. Tarkoitus on tehdä autosta täsmälleen samanlainen, kuin leffassa ja täysin samoista osista.
Ihan ok laittaa kunno tekniikka, mutta hyvä muistaa ettei elokuvassa käytettiin 11:sta eri Mustangia viritettynä juuri siihen tehtävään mihin tuota kyseistä yksilöä tarvittiin.djcombo kirjoitti:Mä en ainakaan ajatellu laittaa sit joskus omaan Eleanor-autoon mitään 289:ä tai 302:sta, vaan sen mikä siinä leffassakin (Gone n 60 seconds) oli eli 427:n. Tarkoitus on tehdä autosta täsmälleen samanlainen, kuin leffassa ja täysin samoista osista.
Hottentotti sinulla on, koska auto on tehty lehden projektina. Keltaiset ovat varsinaisen auton jälkeen tehty lyhyt sarja klooneja ja alkuperäinen HR:n projektiauto näyttää tältä:Arto65FB kirjoitti:Mulla on muuten HR tai PHR vuodelta 7?, jossa tuo Monroe Handler esiteltiin. Siinä oli kyllä paljon enemmän värejä, nuo KTM:n kuvissa maalaushan on vain hieman heja sverige -mallia. Kaikkein hupaisinta oli, ettei tuossa useamman sivun jutussa mainittu konetta ollenkaan. Liekö ollut isolohko I4, eli 2.3ohc.
Miksi tehdä itse kun Amerikassa tehdään "sarjatuotantona" Eleanoria,djcombo kirjoitti:Mä en ainakaan ajatellu laittaa sit joskus omaan Eleanor-autoon mitään 289:ä tai 302:sta, vaan sen mikä siinä leffassakin (Gone n 60 seconds) oli eli 427:n. Tarkoitus on tehdä autosta täsmälleen samanlainen, kuin leffassa ja täysin samoista osista.
El RayNo kirjoitti:Miksi tehdä itse kun Amerikassa tehdään "sarjatuotantona" Eleanoria,
perusmallin saat edulliseen 119 000 dollarin hintaan ja "SuperSnake-Eleanor"
maksaa sekin vaan 214 000 dollaria!
On kunnonkoneet ja Tremec:n laatikot...
Tsekatkaa: http://www.uniqueperformance.com
PS. Myös muita Foose Design:n namuja myynnissä mm -05 Musti ja
-69 Camaro
Mutta eihän se sitte oo "aito".djcombo kirjoitti:Mielummin hankin sen yhdestä toisesta paikasta, mistä saa paljon halvemmalla saman auton samoilla varusteilla. Jääköön se paikka mysteeriksi muille.![]()
![]()
Nii no aito Eleanorhan on tietysti se '74 valmistuneen alkuperäis elokuvan '73 Mach 1.djcombo kirjoitti:No eipä se Gone in 60 seconds-autokaan ollut aito vaan replica.
Olihan vanhat Shelby Mustangitkin jonkinlaisia lasikuitu ja kittikasoja!musse67 kirjoitti:Lasikuitua ja kittiä siinä on.djcombo kirjoitti:Eleanorissa on vain sitä jotain!