NG-262 kilvet tullu 1991 Kiteeltä, samoihin aikoihin taakse tehty kaarilevikkeet ja leveät pyörät.
Early SuomiMustangit
Valvoja: Ville K
Re: Early SuomiMustangit
Saarijärvellä majaillaan. Auto tuli minulle alku kesästä huutokaupasta valmiiksi purettuna projektina. Helppo jatkaa toisen jäljistä.
NG-262 kilvet tullu 1991 Kiteeltä, samoihin aikoihin taakse tehty kaarilevikkeet ja leveät pyörät.
NG-262 kilvet tullu 1991 Kiteeltä, samoihin aikoihin taakse tehty kaarilevikkeet ja leveät pyörät.
Re: Early SuomiMustangit
Hieno kuulla.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Re: Early SuomiMustangit
BTV-30 on minulle tuttu auto lapsuudesta. Kuljin sen takapenkillä ainakin vuonna 1968. Olin silloin 6 v. 
Re: Early SuomiMustangit
OT-HT68 kirjoitti: ↑14 Joulu 2011, 22:14 Nyt pitää heittää myös oma (tarkkaan ottaen vaimon) auto kehiin, eli:
Vuoden 1968 HT joka rekisteröity alunperin Heinäkuussa 1969 rekisterinumerolla IA-22. Ensimmäinen omistaja Auto-R Lamminen Oy ja haltija Tammer-Pala Oy Tampereella. Sen jälkeen kiertänyt parillakymmenellä henkilöllä ja huomasin noista aiemmista kirjoituksista että Uolevi Paaolainen (tod.näk. Paavilainen) joka on ajanut Mustangilla kilpaa on omistanut meidän auton 1974-75 vuodenvaihteessa muutaman kuukauden...

Tervehdys kaikki musse-harrastajat!
IA-22 siirtyi meidän omistukseen viime viikolla ja auto jatkaa elämää Helsingissä.
Autossa on kutkuttava historia, joka liippaa sukuani: se on ollut vuonna 72, Turun Valli-auton vaihtoautona ja isäni oli siellä silloin (vuosina 70-73) automyyjänä. Hän on varmasti nähnyt auton ja todennäköisesti istunut sisällä / ajanut sillä. Ikävä kyllä, faijalta tätä asiaa ei enää pääse tarkistamaan, mutta uskon lähes 100% varmuudella näin tapahtuneen. Tästä Valli-auton ajasta isä kertoi monia herkullisia tarinoita vuosien mittaan, mutta tähän autoon ne eivät käsittääkseni mikään liity. Hänen silloiselle naisystävälle oli mm. koeajettu fastaback manuaalia, mutta naisen lyhyt pituus oli kaatanut haaveet (ei ylettynyt kunnolla polkimille).
Olen monen merkin harrastustoiminnassa mukana (allekirjoituksessa jotain vinkkiä) ja odotan, että pääsen tutustumaan myös mussepiireihin!
Autotalli:
-66 Cadillac Coupe de Ville (mr)
-68 Ford Mustang HT 302 (mr)
-79 Wartburg 353W Tourist (mr)
-96 Mercedes-Benz SL320
-07 Lexus GS300
-66 Cadillac Coupe de Ville (mr)
-68 Ford Mustang HT 302 (mr)
-79 Wartburg 353W Tourist (mr)
-96 Mercedes-Benz SL320
-07 Lexus GS300
- LSHT
- Mega-addikti
- Viestit: 689
- Liittynyt: 16 Marras 2019, 19:09
- Auto: 1965 Mustang HT 289 A-code (MR), Prairie Bronze
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Early SuomiMustangit
Hieno juttu, että auto jatkaa seikkailujansa, eikä ole hienompaa kuin auto jolla on tarina. Pistähän kerhon jäsenhakemus vetämään – jos et siis vielä ole näin tehnyt, ja tervetuloa mukaan joukkoon oivaan.
Powered by Kiromax