Galleriaa on päivitetty
Valvoja: Ville K
Jos mestari on tänne suunnattu niin tiedoksi että tuo auto on minun ensimmäinen ja tässä nyt opettelen noita hommia vasta. Aikaa ja malttia kuluu paljon. Auto tuotu 91' suomeen ja olen yhdeksäs omistaja että kyllä se kierrelly on. Ja nokasta oli jokainen pelli solmussa ja kitillä korjattu. Ruttutukusta en tiedä.
- Tahavo
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang HT 64½
Kyllä sä ainakin hitsannut olet ennen, ainakin mopon runkoa pikkupoikana? Kattelin tuota A-pilarikuvaa, että miten ihmeessä tuonkin saa korjattua siististiJab kirjoitti:Jos mestari on tänne suunnattu niin tiedoksi että tuo auto on minun ensimmäinen ja tässä nyt opettelen noita hommia vasta. Aikaa ja malttia kuluu paljon. Auto tuotu 91' suomeen ja olen yhdeksäs omistaja että kyllä se kierrelly on. Ja nokasta oli jokainen pelli solmussa ja kitillä korjattu. Ruttutukusta en tiedä.

Overdrivessä oli jotain keskustelua "Maken peltikoulusta". Sellaisen jos joku kerholainen järjestäisi Musse-hörhöille, niin ilmoittautuisin sinne heti.
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
BW-364 kirjoitti:Kyllä sä ainakin hitsannut olet ennen, ainakin mopon runkoa pikkupoikana? Kattelin tuota A-pilarikuvaa, että miten ihmeessä tuonkin saa korjattua siististiJab kirjoitti:Jos mestari on tänne suunnattu niin tiedoksi että tuo auto on minun ensimmäinen ja tässä nyt opettelen noita hommia vasta. Aikaa ja malttia kuluu paljon. Auto tuotu 91' suomeen ja olen yhdeksäs omistaja että kyllä se kierrelly on. Ja nokasta oli jokainen pelli solmussa ja kitillä korjattu. Ruttutukusta en tiedä.![]()
Overdrivessä oli jotain keskustelua "Maken peltikoulusta". Sellaisen jos joku kerholainen järjestäisi Musse-hörhöille, niin ilmoittautuisin sinne heti.

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- stangrider
- Aina äänessä
Matti Näsää lainatakseni "pientä laittoa se vaatii vaan, sitten Kankaanalle cruisailemaan".
Olikohan tuonkin myynti-ilmoituksessa ollu jotain, että sähköjohdotukset
kannattais uusia
muistelee...
Hattua nostan kaikille, jotka noita earlyjä kunnostaa ja palauttaa
takaisin elävien kirjoihin. Hieno homma.

Olikohan tuonkin myynti-ilmoituksessa ollu jotain, että sähköjohdotukset
kannattais uusia

Hattua nostan kaikille, jotka noita earlyjä kunnostaa ja palauttaa
takaisin elävien kirjoihin. Hieno homma.