351W edelleen ja tein näköjään uuden aiheen tästäkin.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 28
- Liittynyt: 25 Touko 2005, 08:26
- Auto: Mustang II -76 Luiskaperä
IKuisuusrojekti
4.6L 4V Modular+maxxecu+4R70W manuaL+lincoln mk8 IRS - Paikkakunta: Lohja
351W edelleen ja tein näköjään uuden aiheen tästäkin.
No perskutarallaa. Jo selkis tasapainotus. Kiitokset vaan osallistujille. parii kysymystä vielä. Mistähän kannattais lähteä hakemaan strokerkampuraa ja minkähänmoisia on tarjolla. Kannattaako esim summitilta tilailla vai onko järkevämpää pysyä omalla maaperällä. Myös kirjallisuus ko.koneen virittelystä kiinnostaa, vaan kun alfamerilla on noita foortin opuksia niin tolkuton määrä ettei tiedä mitä valitsis.
Tuolta on hyvä ja helpo aloittaa.
http://www.scatcrankshafts.com/
tai
http://www.eaglerod.com/products/Ford/3 ... ranks.html
tai
http://www.fordracingparts.com/parts/ca ... rankshafts
tai valmiita sarjoja
http://www.rpmmachine.com/ford-351w-396-stroker.shtml
http://www.flatlanderracing.com/stroker ... 1w396.html
http://www.coasthigh.com/Specials/specials_0504.html
jne...
Googleen vain hauksi
ford 351 stroker kits, tai jotain sinne päin...
http://www.scatcrankshafts.com/
tai
http://www.eaglerod.com/products/Ford/3 ... ranks.html
tai
http://www.fordracingparts.com/parts/ca ... rankshafts
tai valmiita sarjoja
http://www.rpmmachine.com/ford-351w-396-stroker.shtml
http://www.flatlanderracing.com/stroker ... 1w396.html
http://www.coasthigh.com/Specials/specials_0504.html
jne...
Googleen vain hauksi
ford 351 stroker kits, tai jotain sinne päin...
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
jepulis ite tilasin racers plasen kautta viimetalvena tohon 387W(std lohko) koneeseen Scatin 3.85" iskulla olevan kampuran,scatin veivit (5,955") ,KB-männät (302)+muut alakerran kilkkeet.netistä mulkoilin osanumerot ja valmistajan merkinnät lähetin kyselyn racers placeen,vastaus tuli että löytyy ja pystyy toimittaan etukäteen maksoin puolet osien hinnasta ja parinkuukauden päästä kun rojut tuli niin loput.osat tasapainotettiin r-koneistuksessa ,kampuraan porattiin aika paljon reikiä kun männät on aikas kevyet malliltaan.minusta tolla 3.85" iskulla helpoin tehdä mutta voihan siitä tehdä 4"iskulla tai enemmän aina vaan tilavuutta lisää, mutta lohkoon tarvii sit jo tehdä tilaa. http://www.cnc-motorsports.com/category.asp?CtgID=7658 http://www.cnc-motorsports.com/category.asp?CtgID=8185 http://www.cnc-motorsports.com/category.asp?CtgID=3182 http://www.cnc-motorsports.com/category.asp?CtgID=12358
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Kun tää nyt kerran on Virallinen 351 topikki, niin pannaan lusikka soppaan:
Mitähän mäntiä porukka suosittelisi Vaiko kampuran ja trukki veivien kanssa. Noita veivejä kait voi silloin tällöin kierrättää 6500 rpm ( tosin yläkerta ei siihen vielä riitä...) Eli minkälaiset männät noille kaveriksi?
Kannet 62cc? -69 vakiot, vielä toistaiseksi, mutta mäntien kanssa samaan aikaan tod.näk. tulevat muuttumaan kevyemmiksi...
Mitähän mäntiä porukka suosittelisi Vaiko kampuran ja trukki veivien kanssa. Noita veivejä kait voi silloin tällöin kierrättää 6500 rpm ( tosin yläkerta ei siihen vielä riitä...) Eli minkälaiset männät noille kaveriksi?
Kannet 62cc? -69 vakiot, vielä toistaiseksi, mutta mäntien kanssa samaan aikaan tod.näk. tulevat muuttumaan kevyemmiksi...
-
- Aktiivi
- Viestit: 123
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55
393 suuremmat tilavuudet vaatii lohkoon pientä vinguttamista.393 on muutenkin helpoin ja edullisin vaihtoehto koska siinä käytetään vakiopituista kiertokankea ja 302 mäntää lyhyellä helmalla.Eli todellinen pulttaa kiinni stroker, jos nyt sellaisesta voi puhua moottoria rakentaessa.
302 mäntää valitessa tarvitsee huomioida että männän helman pitää olla lyhyttä mallia muuten ottaa kiinni kiertokankeen..
302 mäntää valitessa tarvitsee huomioida että männän helman pitää olla lyhyttä mallia muuten ottaa kiinni kiertokankeen..