302 kiertokangen momentti
302 kiertokangen momentti
Projektimoottorin osat palautuivat juuri koneistamosta ja kasaus voi alkaa. Kaikki muut ”torque specsit” ovat hyvin selvät, mutta kiertokankien momentista löytyy kaksi arvoa: 20-25 ft lbs ja 40-45 ft lbs. Ensinmainittu tuntuu kovin pieneltä tiukkuudelta. Tietääkö kukaan mikä on oikein. Moottori on 302 EFI, jostain 80-luvun lopulta. Mainittakoon vielä, että näissä veiveissä on kiinteät pultit, eli muttereita kiristetään, ei pultteja.
Re: 302 kiertokangen momentti
5.0 HO (302)Torque Specs
Connecting Rod Bolts 22-25 FT/LB
Tämä on oikea kiristys momentti vakio kiertokangen pulteille.
https://www.foxstang.com/5-0-ho-torque-specs/
Connecting Rod Bolts 22-25 FT/LB
Tämä on oikea kiristys momentti vakio kiertokangen pulteille.
https://www.foxstang.com/5-0-ho-torque-specs/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: 302 kiertokangen momentti
Thanks, mate!
Re: 302 kiertokangen momentti
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.