LOHKON KOODI

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
MTi
Hiljaisempi
Viestit: 18
Liittynyt: 28 Loka 2021, 22:43
Auto: Mustang 66 HT 347/ C4
Paikkakunta: Mikkeli

LOHKON KOODI

Viesti Kirjoittaja MTi »

Kuva koodista
Kuva koodista
Moi
Meniköhän oikein valokuvan koodin tulkitseminen. Kone on 347 stroker 66 HT.ssa ja asennettu jenkeissä
Tulkitsin koodia seuraavasti F1SE vuosi 91 thunderdird ja olisiko varaosalohko? Tuolle B8.lle en keksi merkitystä, samoin tuo valmistuspäivä noiden ruuvinkantojen välissä on ristiriidassa tuon 91 vuoden kanssa. Vai onko niin ,että muotti ja malli on vuodelta 91 ja varsinainen valuvuosi 97.
Olenkohan pahastikin metsässä arvailujeni kanssa. Koodit näyttää hyvin erilaiselta mitä näkemissäni kuvissa muualla.
Kiitos avusta jo näin etukäteen
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: LOHKON KOODI

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Foordin numeroiden tulkinta on joskus vaikeaa. Tuo F1SE viitaisi 91 suunniteltuun lohkoon, mutten minä en tiedä, mitä muutoksia siinä on esmes E7TE lohkoon. Molemmat rullalohkoja, joka on se tärkein tieto. Tuo T-birdiin viittaus tarkoittaa vain sitä, että lohkon suunnittelu- tms. kustannukset kohdistettiin T-birdin tuotantolinjaan. Lohkoja on sitten käytetty missä tahansa.
Avatar
MTi
Hiljaisempi
Viestit: 18
Liittynyt: 28 Loka 2021, 22:43
Auto: Mustang 66 HT 347/ C4
Paikkakunta: Mikkeli

Re: LOHKON KOODI

Viesti Kirjoittaja MTi »

Arto65FB kirjoitti: 15 Joulu 2021, 23:33 Foordin numeroiden tulkinta on joskus vaikeaa. Tuo F1SE viitaisi 91 suunniteltuun lohkoon, mutten minä en tiedä, mitä muutoksia siinä on esmes E7TE lohkoon. Molemmat rullalohkoja, joka on se tärkein tieto. Tuo T-birdiin viittaus tarkoittaa vain sitä, että lohkon suunnittelu- tms. kustannukset kohdistettiin T-birdin tuotantolinjaan. Lohkoja on sitten käytetty missä tahansa.
Kiitos noin arvelinkin. Tuo rullalohko oli uutta ja iloinen yllätys uudelle fordin harrastajalle
Vastaa Viestiin