Mustang Saksasta tai muualta
Valvoja: Ville K
-
- Hiljaisempi
- Auto: Ei viel...
Mustang Saksasta tai muualta
Tässä jo pisempään ollut harkinnassa hankkia 2005-> Mustang harrasteeksi ja tullut kyllä noita saksan myynti palstaa katsottua jo pisempään ja välillä pyöryttää.
Olen veropäätöksistä kasanut itselle listan 2020 vuoden päätöksistä ja verrannut Saksan hintaa+veroa Suomen hintaan että mitä kannattaa tuoda ja mitä ei...
Unelmana olisi saada tuo 2011+ jossa 5.0 kojootti mutta siihen ei varmaan riitä budjetti tai riittäisi jos verotus ei olisi se mörkö joten voi olla tyytyminen siihen 4.6...
Kutos koneet on pois laskusta, ainut johon voisin taipua on uudempi 3.7 mutta tahdon murisevan.
Budjetti että alle 30t€ pitäisi jäädä, tavoite 25t€ veroineen, itse tarkoitus hakea ja tuoda Suomeen.
Onkos lähiaikana kukaan tuonnut, onko mitä mihin pitää huomioida ?
Onko noissa mitään tyyppivikoja mihin kannattaa kiinittää huomiota, laatikkona manuaali tai tomaatti.
10V sitten toin Mondeon ja se meni niin kuin pitikin ja budjetti pysyi kasassaa.
Josko ensi kesäksi saisi alle.
Olen veropäätöksistä kasanut itselle listan 2020 vuoden päätöksistä ja verrannut Saksan hintaa+veroa Suomen hintaan että mitä kannattaa tuoda ja mitä ei...
Unelmana olisi saada tuo 2011+ jossa 5.0 kojootti mutta siihen ei varmaan riitä budjetti tai riittäisi jos verotus ei olisi se mörkö joten voi olla tyytyminen siihen 4.6...
Kutos koneet on pois laskusta, ainut johon voisin taipua on uudempi 3.7 mutta tahdon murisevan.
Budjetti että alle 30t€ pitäisi jäädä, tavoite 25t€ veroineen, itse tarkoitus hakea ja tuoda Suomeen.
Onkos lähiaikana kukaan tuonnut, onko mitä mihin pitää huomioida ?
Onko noissa mitään tyyppivikoja mihin kannattaa kiinittää huomiota, laatikkona manuaali tai tomaatti.
10V sitten toin Mondeon ja se meni niin kuin pitikin ja budjetti pysyi kasassaa.
Josko ensi kesäksi saisi alle.
Re: Mustang Saksasta tai muualta
Älä ota kutosta, se on ollut toimiva neuvo viimeiset 40 vuotta. Kato nettiautojen kauppiaita ja miten luotat niiden kutoskoneisiin. Sinänsä tuo 3.7 V6 ei ole katastrofi kuten 3.8 V6 oli. ( Yksi sellainen testattu).
-
- Hiljaisempi
Juu ei sitä 4l kutosta, V8 on hakusessa.
Onko jossain jotain hyvää Check List tapaista mitä hyvä katsoa tarkemmin ?
-
- Hiljaisempi
Tässä olen kahlannut saksan hakuja, ruotsista katsonut kanssa mutta kun olette tuoneet niin oletteko itse ajanut/laivalla vai käyttäneet jotain firmaa tekemään työn ?
Jos otan esimerkiksi :
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =329642011
Tästä olen omistajan kanssa nyt emailia vaihdettu suuntaa ja toiseen, myyjä itse pudotti hintaa ja hinta olisi kyllä sillä tasolla että siihen päälle verot niin pitäisi jäädä hinta järkeväksi tosin en ole tähän lukittunut vaan on myös muita kiikarissa mutta laitoin esimerkiksi.
Tämä yksilö olisi kyllä sellainen että saisi puristettua budjettiin ja takaraivossa on etä mielummin tämä 5.0 kuin 4.6 kun jokainen heppa lisää nautintoa =)
Poppivehkeillä ei ole merkitystä kunhan toimivat.
Jos otan esimerkiksi :
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =329642011
Tästä olen omistajan kanssa nyt emailia vaihdettu suuntaa ja toiseen, myyjä itse pudotti hintaa ja hinta olisi kyllä sillä tasolla että siihen päälle verot niin pitäisi jäädä hinta järkeväksi tosin en ole tähän lukittunut vaan on myös muita kiikarissa mutta laitoin esimerkiksi.
Tämä yksilö olisi kyllä sellainen että saisi puristettua budjettiin ja takaraivossa on etä mielummin tämä 5.0 kuin 4.6 kun jokainen heppa lisää nautintoa =)
Poppivehkeillä ei ole merkitystä kunhan toimivat.
Minä olen hakenut muutaman auton itse. Tuolta Etelä-Saksasta ajaa päivässä Travemundeen ja siitä olen tullut Finnlinesin laivalla Vuosaareen. Laivamatka kestää noin 30 tuntia, on aika kallis mutta säästää Ruotsin kautta ajamisen. Auton rekisteröintiin on hyvä varata päivä tai pari jos itse hakee. Omasta vakuutusyhtiöstä kannattaa ottaa liikennevakuutus ja kasko jo heti kun auton ostaa. Ainakin IF on tehnyt minulle vakuutuksia puhelimessa auton runkonumerolla. Noin 1500€ on helposti kulut kun itse hakee. Oma Early tosin tuli kuljetusauton lavalla Saksan poikki kun en uskaltanut lähteä tien päälle vanhalla autolla! Hyvä päätös oli.
Onhan noita toki firmojakin, jotka hoitaa homman mutta itse olen halunnut nähdä mitä ostan ja lisäksi koeajaa.
Onhan noita toki firmojakin, jotka hoitaa homman mutta itse olen halunnut nähdä mitä ostan ja lisäksi koeajaa.
-
- Hiljaisempi
No niin... Katsotaa nyt mihin kätensä tulee lykättyä, tilasin sitten Saksasta Ford Mustang GT 5.0 2011 toimitettuna ja riskillä mennään mutta jos se on mitä on niin ensi kesästä tulee hauska.
Onpahan talvi aikaa tarvittaessa huoltaa etc. laittaa iskuun kun kuitenkin jo 10v ikää ja 120tkm ajettu.
Keväällä tarkoitus tehdä sitten tuo vero homman ja antaa talven seistä.
Onpahan talvi aikaa tarvittaessa huoltaa etc. laittaa iskuun kun kuitenkin jo 10v ikää ja 120tkm ajettu.
-
- Hiljaisempi
Oma eka auto oli Coupe Taunus 1975 joka on minulla vieläkin, sitten oli Jeep Wagoneer Pickup Monster 1974, Ford Scorpio Cosworth wagon 1995, Mondeo 2008 ja nyt käytiksen virkaa hoitaa Mondeo 2011 ja uusi tulokas Mustang 2011, vaihtuvuus ei iso.
Ei tainnu sit iha 30te piisata veroinee:) itellä vähä sama tilanne. Ehottomasti 5 litrane kans hakusassa,mutta nää hallitukset kuviot ja verot o nii sekavia,että jääkö 5 vuoje sisää romuraudaks koko hankinta. Toisaalta nää isommat koneet o aina helpompia myidä. Itellä oli pikkulohko jenkki 5.2lt 70 lukulaine ja seki oli helppo myidä.Vähä jo kaduttaa ku piti hävittää,mutta himojen kohteet joskus vaihtuu.VanhaUkko kirjoitti: ↑13 Loka 2021, 23:07 No niin... Katsotaa nyt mihin kätensä tulee lykättyä, tilasin sitten Saksasta Ford Mustang GT 5.0 2011 toimitettuna ja riskillä mennään mutta jos se on mitä on niin ensi kesästä tulee hauska.
-
- Hiljaisempi
Vituiksihan tämä meni, myyjällä ollut sitten koko autoa... Perkele.
Mites se homma noin meni , oliko myynyt jo ettepäi vai ?
Viimeksi muokannut PeteP, 21 Marras 2021, 14:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

- musseGT
- Addikti
- Auto: Shelby GT500 vm 2009 Tube: https://www.youtube.com/channel/UCudyXE ... Llc8cKZ2YQ
Tuolla on sitten autoverotuspäätökset ketju niin olisi kiva kuulla veron määrä ja prosentti. Ketjussa ilmoituksia, oletko käynyt lukemasa?
Viimeksi muokannut musseGT, 21 Marras 2021, 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.