Pro Comp kannet
Pro Comp kannet
Onko toivottomia kansia ? Halpojahan nuo on, niin odotukset ei voi olla suuria .. Mun koneessa ei oo virtauksen kanssa ongelmia, kun apuna on 2-puhallinta, lähinnä muut tekijät mietityttää. Parempia on, mutta kun ovat liian kalliita.

Re: Pro Comp kannet
Ei kai niissä sen ihmeempiä kun muissakaan kansissa. Varmaan lähinnä kalusteiden laatu, venttiilit,jouset, retainerit lukot ja ohjurit. Kanaviahan voi itse parannella jos tarvii.
Jovain, pitää vaan saada auto iskuun, että saa keväällä leiman, ja sitten sen voiskin hävittää jollekkin onnettomalle omistajalle. Onhan tämmönen Sn onneton paska,ei yhtään kiinnostas lykätä rahaa tämmöseen arvottomaan paskakasaan, ku näissä ei mikää oo toimivaa, eioo jarruja,ei kelvollista alustaa , ei vittu mitään 

Älä nyt,,
oli harrastus mikä tahansa niin kaikki rahat menee 
Kyllä mulla toimii jarrut, ja muutenkin ilmastointia myöten, liiankin kovaa alustaa pitää vaan vähän löysentää, niin on hyvä. Ja putkistoon tehtävä muutoksia että on matka-ajossa mukavampi kuunnella musaa.
Kyllä mulla toimii jarrut, ja muutenkin ilmastointia myöten, liiankin kovaa alustaa pitää vaan vähän löysentää, niin on hyvä. Ja putkistoon tehtävä muutoksia että on matka-ajossa mukavampi kuunnella musaa.
No wittu
Kansia myydään laahurinokkasille, ja rullakeppisille, mikä noissa on ero, jousetko vaan ? Oisko viisasta ottaa kannet tyhjinä, ja täyttää ne ite sopiviks 

Jouset ainakin erona, voihan kannet ostaa tyhjinäkin ja kalustaa sitten ite haluamillaan osilla. Mutta ei sekään taida halvaksi tulla, voi olla että joutuu koneistamaan osia.
-
- Mega-addikti
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Vähän niin kuin Kummelissa Parantainen, "juuri tästä kyseisestä asiasta minulla ei oikein ole mitään tietoa" 
Aikaisemmista jutuista, jotka nyt ovat valitettavasti poistuneet, ymmärsin, että halvalla saa hyvät aihiot ja sovittamistyöt kannattaa tehdä uusiksi.

Aikaisemmista jutuista, jotka nyt ovat valitettavasti poistuneet, ymmärsin, että halvalla saa hyvät aihiot ja sovittamistyöt kannattaa tehdä uusiksi.
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Itsellä yhdet olleet. Tuli venttiilien kanssa, ei muuta. Ihan hyvin toimi, mutta kulku ei lisääntyny.
Venakopat ei oikein sopinu, piti olla valukoppa. Palotilat oli 63cc, joten puristussuhde vähän laski.
Venakopat ei oikein sopinu, piti olla valukoppa. Palotilat oli 63cc, joten puristussuhde vähän laski.
Omaan koneeseen ei haittais vaikka ois isompi palotila. 64cc kansia kattellu, mutta jostaisyystä niiden hinta pomppaa reilusti