Tuossa olisi (taas) yksi mahdollinen projektipohja tulilla ja parissa kohtaa on "paiseita". Maalia on ainakin 3 kerrosta ja parista kohtaa halkeamat ovat lahteneet kukkimaan. Takalaisen maalauslaadun tietaen (tai hinnan kunnon tyolle) ajattelin, etta tilanteen voisi vain stabiloida. Eli..
Jos tuollaisen paiseen puhkaisisi, raapisi pahimmat ruosteet pois ja laittaisi ruosteen neutraloijaa (fosforihappoa?), sitten paikkamaalaus pohjaa ja pintaa. Kuinka hyvin tuollainen temppu yleensa onnistuu eli kannattaako? Tarkoitus olisi siis pitaa auto tyylikkaan mattamustana kunnes loytyy kunnollinen maalari ja rahaakin tietty (aikataululla vuosi pari ainakin). Pakkelia en laita, etta kukkakohdat loytyy tarvittaessa myohemmin jne..
Muuten vehje on sellainen tavallinen: kasiswappi, rummut ympariinsa, 8" pera, halpa, takaluukun lattia vaatisi hitsailua ja pohja & runko hyva. Vahan syyhyttaisi tehda sille kaikenlaista pienta eteen taakse ja sisalle, silla pata ja vaihteisto on hyva...
Ruosteenpoisto / neutralisointiaineet?
Joo niihin pikku rahkoihin voi tehdäkkin tuon happo homman, mut ei sekään ole pitkäaikainen ilo, kun saa jostain reunasta hiukan kosteutta niin ruostuminen jatkuu, väliaikaisena ratkaisuna OK!. Muuten meinaatkos tuoda sen muuttona Suomeen?.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Pitaapa katsella.. Ebay taas jumitti taktisella hetkella ja joku kiilasi valiin. Seuraavaa kohdetta odotellessa tai jos vaikka huutokaupan voittaja vetaakin puihin.. Eli takaisin haku paalle.ROKI kirjoitti:Joo niihin pikku rahkoihin voi tehdäkkin tuon happo homman, mut ei sekään ole pitkäaikainen ilo, kun saa jostain reunasta hiukan kosteutta niin ruostuminen jatkuu, väliaikaisena ratkaisuna OK!. Muuten meinaatkos tuoda sen muuttona Suomeen?.