2001 Bullit € 12.000 tax free + rahti € 1.000
Valvoja: Ville K
2001 Bullit € 12.000 tax free + rahti € 1.000
http://www.pmustangs.com
tai vaihtoehtoisesti Ruotsista 1999 GT aj 65.000km € 15.000+verot suoraan katsastukseen ilman muutostöitä. Että hulluhan on jos ostaa niitä jotka ovat Suomessa tarjolla.
tai vaihtoehtoisesti Ruotsista 1999 GT aj 65.000km € 15.000+verot suoraan katsastukseen ilman muutostöitä. Että hulluhan on jos ostaa niitä jotka ovat Suomessa tarjolla.
Olisko sulla asiasta esittää ihan todellinen esimerkki? Eikös 1.1.1998 jälkeen käyttöönotetuille pelille tartte EY-tyyppihyväksynnän?Spiff kirjoitti:Katsastusongelma on myytti, papereita kyllä saa jos osaa hakea, nykyään saa jopa joistakin katsastukonttoreista maksullisena palveluna.
Bullitin kustannusarvio veroineen on noin € 25.000 katsastettuna. 1999 GT pari tonnia halvempi.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Asia on vähän sekava, periaatteessa pitäisi olla Eu tyyppihyväksyntä mutta siihen voi hankkia paperit jälkikäteen yksittäisille autoille että ne täyttävät rekisteröintipäivänä olemassa olleet määräykset. Tarkoitus olisi Joulu/Tammikuussa tuoda maahan jotain vastaavaa ihan selvittääkseni pitääkö saamani ohjeet paikkaansa.
- stangrider
- Aina äänessä
- Viestit: 1341
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
- Paikkakunta: sAVO
AKEn sivuilta poimittua…
HETI KUN JOKU SAA NÄITÄ UUDEMPIA 99-2005 MALLEJA
REKISTERIIN ILMAN MUUTTOAUTO –STATUSTA NIIN HUUTAKOON
HEP!!! ja KIRJOITTAKOON ILOSANOMAA
TÄNNE PALSTOILLE
1.1.1998 tai sen jälkeen käyttöön otetun henkilöauton pitää olla EY-tyyppihyväksytty. EY-tyyppihyväksytyssä autossa on oltava hyväksyntäkilpi tai –tarra. EU:n ulkopuolelta maahan tuotavat autot eivät välttämättä ole EY-tyyppihyväksyttyjä.
Yhdysvaltalaisten FMVSS-turvallisuusnormien vastaavuus Suomen määräyksiin nähden päättyi autoilla käytännössä vuoden 1996 loppuun mennessä.
Pakokaasupäästömääräysten osalta EPA-päästönormien mukaiset autot voidaan hyväksyä myös 30.6.1996 saakka. Kts. poikkeus muuttotavarana maahantuotavat ajoneuvot
HETI KUN JOKU SAA NÄITÄ UUDEMPIA 99-2005 MALLEJA
REKISTERIIN ILMAN MUUTTOAUTO –STATUSTA NIIN HUUTAKOON
HEP!!! ja KIRJOITTAKOON ILOSANOMAA

1.1.1998 tai sen jälkeen käyttöön otetun henkilöauton pitää olla EY-tyyppihyväksytty. EY-tyyppihyväksytyssä autossa on oltava hyväksyntäkilpi tai –tarra. EU:n ulkopuolelta maahan tuotavat autot eivät välttämättä ole EY-tyyppihyväksyttyjä.
Yhdysvaltalaisten FMVSS-turvallisuusnormien vastaavuus Suomen määräyksiin nähden päättyi autoilla käytännössä vuoden 1996 loppuun mennessä.
Pakokaasupäästömääräysten osalta EPA-päästönormien mukaiset autot voidaan hyväksyä myös 30.6.1996 saakka. Kts. poikkeus muuttotavarana maahantuotavat ajoneuvot
Joo piti muuten kertoa että tarkoitus olisi tuoda Saksan kautta katsastukseen josta saa EU tyyppihyväksynnän ja sitten Suomeen rekisteriin. http://www.dekra.de
Exporting cars
Export appraisals (EU/ECE confirmations) and testing of vehicles for the international motor vehicle transport.
Export appraisals (EU/ECE confirmations)
We can enable the registration of used cars abroad and can simplify the issuing process of so-called "EU- and ECE-confirmations".
This considerably minimises the risk for the owner that the vehicle transferred from Germany will not be accepted for registration.
The Export appraisals (always related to the respective target country)
Contain technical information taken from the vehicle documents
Certify the compliance of a motor vehicle with EU directives
Form, in most cases, the basis for the tax classification of the motor vehicle
Inspection of vehicles for international motor vehicle traffic (in accordance with the International Motor Vehicle Traffic Regulations)
This service is required if a vehicle that is not registered for road use in Germany is to be brought abroad under its own power. In this eventuality
The registration authority issues a special export licence plate
Issues the required international registration certificate
However, the precondition for this is that the vehicle has a type approval and is safe for road use. This is established and certified by our test engineers
Exporting cars
Export appraisals (EU/ECE confirmations) and testing of vehicles for the international motor vehicle transport.
Export appraisals (EU/ECE confirmations)
We can enable the registration of used cars abroad and can simplify the issuing process of so-called "EU- and ECE-confirmations".
This considerably minimises the risk for the owner that the vehicle transferred from Germany will not be accepted for registration.
The Export appraisals (always related to the respective target country)
Contain technical information taken from the vehicle documents
Certify the compliance of a motor vehicle with EU directives
Form, in most cases, the basis for the tax classification of the motor vehicle
Inspection of vehicles for international motor vehicle traffic (in accordance with the International Motor Vehicle Traffic Regulations)
This service is required if a vehicle that is not registered for road use in Germany is to be brought abroad under its own power. In this eventuality
The registration authority issues a special export licence plate
Issues the required international registration certificate
However, the precondition for this is that the vehicle has a type approval and is safe for road use. This is established and certified by our test engineers
Kuulin myös että autoja saa rekisteriin vaikkei menekään katsastuksesta läpi. Valitus Liikenneministeriöön ja n.8kk odotusaika ja auto kilvissä. Onko kellään tästä kokemusta? Ymmärsin että poikkeusluvan saanti vaatii että auto on rekisteröitynä johonkin Eu maahan. Luin jostain että näin teki ainakin meidän entinen formula(tähti?), auto kanadasta suomeen, ei hyväksytty, saksaan rekisteriin ja takaisin suomeen, valitus sisään ja kilvet tuli.
Siirsin tämän pois tuolta myyntipalstalta, jatketaan keskustetua täälä paremmin sille kuuluvalla osastolla. Mikäli Spiffillä on edelleen autoja myynnissä, niin laita uutta ilmoitusta.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Re: 2001 Bullit € 12.000 tax free + rahti € 1.000
kyyl, siitä vain yrittämään katsastamaan. Hommappas sinne hyväksytyt valot ja e hyväksyntä.
muuttoautona onnistuu kyllä mutta muuten se ei pitäisi lakien mukaan onnistua.
Kannattaa siis lähteä sankoin joukoin ulkomaille vuodeksi.
muuttoautona onnistuu kyllä mutta muuten se ei pitäisi lakien mukaan onnistua.
Kannattaa siis lähteä sankoin joukoin ulkomaille vuodeksi.
Eagle
Jotta tähän spekulaatioon jos saa rekisteriin tai ei niin olisi hyvä jos tämän vm.2001 mustangin maahan tuodun henkilön kertoisi vähän miten rekisteröinti sujui jos on jo selvillä. Tietojeni mukaan poikkeuslupapäätös kestää noin 60 päivää jos ei ole muuttoauto. Suomessa myydään kyllä muitakin automerkkejä joilla ei ole Eu hvyäksyntää, ja näihin maahantuojat joutuvat hakemaan jokaiselle erikseen poikkeuslupaa. Jos tarvii valoja, niin Ruotsista löysin hyvän valikoiman Eu valoja 99-04 musseen. En tiedä kuka näitä valmistaa.
AKE oli muuten mukana Helsinki motor show:ssa, sieltäkin olis ihan kasvotusten voinut kysyä.
AKE oli muuten mukana Helsinki motor show:ssa, sieltäkin olis ihan kasvotusten voinut kysyä.
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
On lienee mahdollista, onhan niitä leimattu jenkki-truckejakin suomeen, vaikka ei viralisesti tuoda koko EU-alueelle.stangrider kirjoitti:AKEn sivuilta poimittua…
HETI KUN JOKU SAA NÄITÄ UUDEMPIA 99-2005 MALLEJA
REKISTERIIN ILMAN MUUTTOAUTO –STATUSTA NIIN HUUTAKOON
HEP!!! ja KIRJOITTAKOON ILOSANOMAATÄNNE PALSTOILLE
1.1.1998 tai sen jälkeen käyttöön otetun henkilöauton pitää olla EY-tyyppihyväksytty. EY-tyyppihyväksytyssä autossa on oltava hyväksyntäkilpi tai –tarra. EU:n ulkopuolelta maahan tuotavat autot eivät välttämättä ole EY-tyyppihyväksyttyjä.
Yhdysvaltalaisten FMVSS-turvallisuusnormien vastaavuus Suomen määräyksiin nähden päättyi autoilla käytännössä vuoden 1996 loppuun mennessä.
Pakokaasupäästömääräysten osalta EPA-päästönormien mukaiset autot voidaan hyväksyä myös 30.6.1996 saakka. Kts. poikkeus muuttotavarana maahantuotavat ajoneuvot
Uusin minkä suomessa tiedän leimatun on -03 mallinen.
Eräällä tutulla on -04 Dodge Ram työn alla.
