Vesipumppu vuoto

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
LSHT
Mega-addikti
Viestit: 630
Liittynyt: 16 Marras 2019, 19:09
Auto: 1965 Mustang HT 289 A-code (MR), Prairie Bronze
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vesipumppu vuoto

Viesti Kirjoittaja LSHT »

Hyvä kun löytyi! :peukku:
Powered by Kiromax
Avatar
zeizei
Aktiivi
Viestit: 73
Liittynyt: 19 Maalis 2007, 15:22
Auto: 1966 k-code Fastback

Re: Vesipumppu vuoto

Viesti Kirjoittaja zeizei »

Löytyykös joltain nokka akselin pääs olevaa uutta tappii? Nyt on ilmeisesti 5/16" paksu ja 1" 1/8 pitkä tappi paikoillaan mut olin mittaavinani et menis 1" 3/8 tappi.
Avatar
zeizei
Aktiivi
Viestit: 73
Liittynyt: 19 Maalis 2007, 15:22
Auto: 1966 k-code Fastback

Re: Vesipumppu vuoto

Viesti Kirjoittaja zeizei »

Oliko tää jotain erikoiskovaa materiaalia?
Avatar
zeizei
Aktiivi
Viestit: 73
Liittynyt: 19 Maalis 2007, 15:22
Auto: 1966 k-code Fastback

Re: Vesipumppu vuoto

Viesti Kirjoittaja zeizei »

Ei oo paljoo ehtinyt touhuu tän kanssa mut otin nyt öljypohjan pois ja putsailin pintoi vähän. Sit hommasi uuden nokan pultin ku vanha oli pyöristynyt ja uponnut prikan sisäl.
Millä tota öljypohjaa tarttis lähtee suoristaa ku pulttien välis montut. Mitkä ois oikeet työvälineet ja tavat?

Mitä jos ruuvaa paksuun vanerilevyyn jonka pääl joku 1.5mm peltilevy ja sit naputtelee ruuvien väleistä ja kulmista?

Toi felpron tiiviste kyl ei tuu pitää ennenkun ihan suora. Ja ilmeisesti pitäisi kuivana tiiviste asentaa
PXL_20210613_182537548.jpg
PXL_20210611_101831347.jpg
PXL_20210610_191309660.jpg
PXL_20210611_102017019.jpg
IMG-20210611-WA0010.jpeg
Vastaa Viestiin