Mikä nappi?
Mikä nappi?
MIkähän nappi on tos vaihde kepin vieres on? Kun painaa nappia mittaristoon syttyy valo O/D OFF
Ja mitäs toi teksti ANTILOCK tarkottaa syttyy aina palamaan kun vähän matkaa on ajanut.
Niin ja auto oli Mustang 5.0 GT -95 Convertible
Ja mistä musti ottaa matkamittarin tietoo? Nopeus mittari toimii mut mailit eivaan lisäänny vaikka kuinka ajaa.
Ja mitäs toi teksti ANTILOCK tarkottaa syttyy aina palamaan kun vähän matkaa on ajanut.
Niin ja auto oli Mustang 5.0 GT -95 Convertible
Ja mistä musti ottaa matkamittarin tietoo? Nopeus mittari toimii mut mailit eivaan lisäänny vaikka kuinka ajaa.
Nää on niin älykkäitä että täytyy itse säännöstellä ylivaihteen käyttöä...napista kytketään nelonen pois päältä, autossasi kun on elektroninen ylivaihde (4). Taisi olla OD:lla joskus juttua asiasta ja muistaisin, että laatikon öljynkierto menee huonoksi ylivaihteella pienillä kierroksilla, ja esim. alle 2000rpm ei kannattaisi juuri ajaa nelosella. Siitä lähtien ainakin minä olen ajellut ylivaiheella vain isoilla teillä, luokkaa 80-90 kmh alkaen; hitaammissa vauhdeissa aina OD OFF. Ehkäpä auton käsikirja sanoisi asiasta jotain faktaakin?
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
Ai niin, piti kommentoida tuotakin.
Autossasi on sähköinen matka/nopeusmittari, ja koska toinen toimii niin vika ei ole laatikon päässä eikä johdoissa sillä välillä.
== matkamittari dööd. Jumissa, hajalla sen moottori, katkos sen sähköissä tms....siis joka tapauksessa vika itse mittariklusterissa.
Autossasi on sähköinen matka/nopeusmittari, ja koska toinen toimii niin vika ei ole laatikon päässä eikä johdoissa sillä välillä.
== matkamittari dööd. Jumissa, hajalla sen moottori, katkos sen sähköissä tms....siis joka tapauksessa vika itse mittariklusterissa.
- veekoo
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Samanlaista perstuntumaa itsellakin on. Ideanahan silla kait on, etta atk:ta voi varoittaa pari sekuntia etukateen, etta kohta on jalka suorana ja taysperavaunurekka ohitettavana. Tai etta mennaan soratiella kahva edella. Kuitenkin kickdowni tuntuisi tapahtuvan rivakammin.resu kirjoitti: Kun OD valo palaa,ei D:llä ajaessa vaihda viimestä pykälää. Vaikuttas myös vaihtamissysteemi joteski erilaiselta,kun OD-nappi päällä,en ole aivan varma.