Earlyn etujarrusatulan vaihto - miten olette jarrunesteiden kanssa leikkineet?

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
Poro
Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1966 289 GT HT
Paikkakunta: Vihti

Earlyn etujarrusatulan vaihto - miten olette jarrunesteiden kanssa leikkineet?

Viesti Kirjoittaja Poro »

Moi!

Noin 10 vuoden tauon jälkeen täällä taas! Elämä on perseillyt sen verran että poniharrastus on ollut enemmän tai vähemmän jäissä. Pari vuotta sitten olin vihdoin leimalle menossa, mutta leimareissulla jumitti etujarru totaalisen jumiin ja nilkutin nöyränä kotiin, auto taas talliin pariksi vuodeksi.

Noh, nyt sain vihdoin satulan hommattua ja mietinkin miten kannattaisi toimia ennen ilmausta. Eli kannattaako yrittää täyttää satulaa jarrunesteellä ennen asennusta? Näissähän on on tosiaan tuo toinen puoli erillään ja omalla putkellaan, sen saa tietysti ilmausnipasta täytettyä jos haluaa tähän mennä.

Vai onko ihan sama asentaa tyhjänä, pumpata itsekseen pari kertaa poljinta samalla säiliöön lisää lisäillen ja sen jälkeen kompuran kanssa ilmauslaitteella ilmailla?

Joutavaa kyselyähän tämä tavallaan on, sen kun menis talliin ja tekis, mutta mukava taas alotella tänne forumillekin kirjoittelua :)

Timo

Kuva
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson