Earlyyn roiskeläpät
- LSHT
- Mega-addikti
- Auto: 1965 Mustang HT 289 A-code (MR), Prairie Bronze
Earlyyn roiskeläpät
Eihän sadesäällä pitäis ees ajella, mutta joskus sää kuitenkin yllättää, niin olen jo hyvän aikaa haaveillut earlyyni (vm. 65) sopivista roiskeläpistä. Jostain päin nettiä löytyi mitäänsanomattomat mallit, jostain taas liikaa sanovat mallit, eikä aivan sopivia ole tullut vastaan. Mitä ootte laittaneet, jos olette laittaneet? Kivoin olis jollain klipsikiinnityksellä asennettavat mallit, ettei tarvitsisi puhkoa ehjää peltiä. Mieluisin lisä olisi kursiivilla kirjoitettu vanhanaikainen "Ford"-teksti vähän niin kuin tossa mun avatar-kuvassakin, mutta ilman ovaalia. Läpät olis hakusessa ainakin taakse, mutta mahdollisesti etupäähänkin.
Powered by Kiromax
- IstoT
- Aktiivi
- Auto: musseton
ex. Mustang Mach 1 -71 351C 2V 3-speed manual
ex. Mustang Convertible 5.0 GT - Paikkakunta: Järvenpää
Re: Earlyyn roiskeläpät
Itsekin noita aina välillä etsiskelly (mutta en haluamaani mallia)..ebaystä parhaiten löytää haku sanoilla
Vintage Ford Mustang mud guard
Vintage Ford Mustang mud flaps
esim tässä
Ebay mud guard
Tommonen itse tehty irroitetteva vinkki löytyi kun ihmettelin taas tätä asiaa...
Itse tehty
Vintage Ford Mustang mud guard
Vintage Ford Mustang mud flaps
esim tässä
Ebay mud guard
Tommonen itse tehty irroitetteva vinkki löytyi kun ihmettelin taas tätä asiaa...
Itse tehty
-
- Aktiivi
- Auto: Mustang -69 coupe, -94 AVO
Mä tilasin itelleni 69iin tällaiset kuvan mukaiset, mutta mulla olikin niin leveät renkaat ettei passanneet, kun noi ei oo kauhean leveät. Eli mulla kaksi paria tollaisia jouten. Muistaisin vaan että missä ne on [emoji4]
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
- LSHT
- Mega-addikti
- Auto: 1965 Mustang HT 289 A-code (MR), Prairie Bronze
Kiitoksia vinkeistä! Voi olla, että roikseläppien kanssa joutuu tekemään vähintään jonkinlaisen kompromissin, jos jotkut siihen haluaa asentaa.