Moottorin ohjausyksikön optimointi
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 24
- Liittynyt: 21 Syys 2020, 09:45
- Auto: Ford Mustang 4,6 GT, 2008 Manuaali. Punainen, Kawasaki Z1000, 2003
- Paikkakunta: Lahti
Moottorin ohjausyksikön optimointi
Näillä sivuilla ei löydy optimoinnista keskustelua ja kokemuksia. 500 eurolla optimointifirmat lupaavat 4,6 GT moottoriin + 20 hp lisää ja vääntöä ja taloudellisuutta. Onko jollakulla kokemusta ko optimoinnista?
-
- Aktiivi
- Viestit: 145
- Liittynyt: 15 Joulu 2011, 23:35
- Auto: Mustang 95 GT cabriolet AODE deep forest green saddle
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Moottorin ohjausyksikön optimointi
Nimimerkki Pappacosworth voi mahdollisesti auttaa.
viewtopic.php?f=9&t=20206
viewtopic.php?f=9&t=20206
302 GT Convertible -95 Deep Forest Green
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Moottorin ohjausyksikön optimointi
20 heppaan haluaisin jo rahat takaisin takuun jos dyno ei anna toivottua lukemaa
. Vakioon voi tulla jokunen heppa, bolt-oneilla viritettyyn jo sitten enemmän. 1996 Cobraan tais tulla 6 heppaa, mutta ajettavuus parani mukavasti. Kyllä S197 muuttuu säädön jälkeen, on yleensä laihalla tehtaalta. Mutta säätäisin vasta kun on jotain muutakin tehty, niin tulee hyötyä enemmän.

#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 24
- Liittynyt: 21 Syys 2020, 09:45
- Auto: Ford Mustang 4,6 GT, 2008 Manuaali. Punainen, Kawasaki Z1000, 2003
- Paikkakunta: Lahti
Re: Moottorin ohjausyksikön optimointi
Morjens. Nyky autoon on asennettu cold air suodatin systeemi, peltipakosarja ja juuri asennuksessa Motonetista hankitut läpivirtausvaimentimet nykyisten akselintakaisien vakiovaimentimien tilalle. Putkisto tuplaputkilla ja vaimennuksena ainoastaan katalysaattori ja takavaimennin. Ostettaessa mainostettu, että irtoaa 320 hp ??
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Moottorin ohjausyksikön optimointi
Peltipakosarjat vaatii että moottori säädetään, ja suurin osa valmissoftista ei ota niitä huomioon. Räätälöidyllä softalla varmaan tulee huomattava parannus tehoon ja ajettavuuteen.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 24
- Liittynyt: 21 Syys 2020, 09:45
- Auto: Ford Mustang 4,6 GT, 2008 Manuaali. Punainen, Kawasaki Z1000, 2003
- Paikkakunta: Lahti
Re: Moottorin ohjausyksikön optimointi
Jo näin olen ajatellutkin. Samoin tuo vapaavirtaussuodatin itsessään vaatii ohjelman viritystä.