Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Show no Go?
Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Panhardista puheen ollen, mahtuuko akselin ylittävä normiputkisto sen kans?
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Noiden ympärille ne on putket tehtävä.
Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Laita ihmeessä kuvia! Joskus 5v sitten kyselin täällä samasta asiasta, niin ei mahtunu, mukamas. Nyt kun tuo Meijerin malli oli muuttunu, niin luulin, että ovat tehneet parannuksen. Elämässä.

Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Jos oon oikein minua huomattavasti viksumpia kuunnellu, niin 500hp vaatii yhden 3.5" putken. Saatan olla taas niin väärässä, mutku niiton KAKS 3" X-putkea ja soukkenevat 2.5" akselin ylityksessä, ollen yhteensä 5", ellen apukoulumatikaltani väärin laske, niin Kaara91 voi taas päteä tunteella ja vaihtaa taskulaskimensa patterit tai viinapullomerkkiä.
Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Eipä tuo itellä ainakaan ollu mikään ongelma kakspuolikkaiden kanssa vaikka on sen pari tuumaa omaa kettua laskettu...kaara91 kirjoitti: ↑07 Loka 2020, 20:06 Tässä täytyy ottaa huomioon myös se, kuinka paljon autoa on madallettu..1,5in madallettuun Foxiin ei mene enää 3in putkisto siten, että joustoissa ja heilumisissa jäisi pelivaraa koriin tai akseliin. 2,5in putkienkin kanssa saa taiteilla..Ja on sitten tosi paskat asennella paikalleen, kun takapätkä pitää olla vielä kahdesta osasta..
Sopivasti akselin alta litistetyt ei normioloissa osu akseliin, ellei autoa hypäytä ilmaan..1,5cm riittää akseliin ja 3in putki tuuman litistettynä on samalla korkeudella kuin perämurikka normiolosuhteissa..Näinhän vetessäkin toi on toteutettu..
Et kai sä micow mitään 2,5in pillejä 427 perään asentele..
Nää itellä alla, ja suorilla päillä, lovetussa takapuskurissa.
https://www.americanmuscle.com/slp-loud ... 93-lx.html
Joskus kun jaksais vaan säädellä että sais toisen ulostuloa vähän sisemmäs kun on vähän lipsahtanut pidemmälle ulos.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Kyllä Micovin auto näyttää niin matalalta
, että haastetta tulee. Mutuna ilman laskinta tuntuu, että kyllä sieltä kaasut poistuu 2,5" loppuputkilla. Mulla ei oo jääny ainakaan yhtään kaasuja poistumatta,
400hp / 2,5" putket koko matkan. Päätät putket alle, jos ulkonäkösyistä haluut putkenpäät näkyviin laitat nysät, sellaset miehen mittaset
.




Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Tuo on just tämän keissin pahin kauhuskenaario ja Jaakobin painin aiheuttaja, ku en millään haluais, mut pakkohan son tehä nuin, jos on pakko. Kokeilemallahan tuo seleviää, kun ostan Liipolta sen Meijerin kopio-Panhartin. Mutta toisaalta siinähän pääsis niistä 2.5" pätkistä, jotka siellä niin ahistaa, joten ens kesänä rassi kulukee varmasti korkeita kaseja vartilla!



Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Sanoisin, että ahdasta tulee bamhardin kanssa kun perä on oikealla ajokorkeudella.
-> putket sivulta ulos!
2½" riittä hyvin +550 hp koneelle! On riittänyt minulla ja riittää myös jatkossa!
-> putket sivulta ulos!
2½" riittä hyvin +550 hp koneelle! On riittänyt minulla ja riittää myös jatkossa!
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Tässä erittäin hyvä vaihtoehto vetää putket. Ei juurikaan ota kiiniin ja äänet kohdallaan (ehkä hieman kireät).
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Tuon aikasemman kuvan perusteella sanoisin, että 2.5" mehupillit mahtuu oleen ja jos sinne mahtu 335mm sirkkelinterät, niin kyllä sinne yks Panharttiki sovitetaan!

Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Nyt en kyllä tyhmänä käsitä, miten madallus voi vaikuttaa siihen, ettei Panhard ja ylitykset mahtuisi samamaikaisesti? Panhardin kiinnityksethän on aina samalla paikalla, oli sitten autua madallettu tai ei. Ja mun ylitykset mahtuu oleen kivasti joustovaroineen, vaikka perää on madallettu.
Re: Fiksu bolt-on 4-linkki 1964-70
Tällanen vastaus tuli äsken Charles Maierilta:
Maier Racing
You can run up to 2.5" exhaust with this Panhard Rod kit.
Maier Racing
You can run up to 2.5" exhaust with this Panhard Rod kit.