Vertaistukea kaipaisin pimeneviin iltoihin, kun auto on seissyt useempia viikkoja jo ajamatta. Autona 2005 GT V8 muutamalla muutoksella.
BBK läppärunko siis lopetti yhteistyöhalunsa, Ford Racingin vastaava jenkeistä tilaukseen. Siinä kuitenkin kestää vaikka onkin jo tulossa, joten asennettiin alkuperäinen läppärunko sekä alkuperäinen ilmanotto takaisin, pyydettiin Bama tunelta uudet tunet tälle sekä tuleville osille.
Ongelma kuitenkin seuraava, pukkaa näitä vikakoodeja ja auto on failsafessa & moottorinvalo palaa.
P0121
P0221
P061F
P1000
P2072
P2106
Kaikki nämä siis viittaavat tuohon läppärunkoon, (tonninen lähtee ajossa) ja TPS sensorin toimivuuteen, useampaan kertaan tarkistettu että kaikki on kytketty oikein ja pelaa ainakin mekaanisesti kuten pitää. MAF sensori myös puhdistettu ja tarkistettu.
Uusi läppärunko tulee sensorit ja sähkömoottori asennettuna joten ongelmat varmaan poistuvat itsestään, mutta vielä viimeiset viikot ennen talviteloille laittoa tekisi mieli ajaa.
Lontoo taipuu hyvin ja hyvin paljon on tullut opiskeltua asiaa, tuntuu vaan että tuoreet silmät ja ajatukset voisi tehdä hyvää.
Läppärunko ongelma
- CFR-759
- Aina äänessä
- Viestit: 1551
- Liittynyt: 18 Helmi 2005, 17:25
- Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66 - Paikkakunta: Tampere
Re: Läppärunko ongelma
Tähän ongelmaan voisi neuvoa kysyä nimimerkiltä Pappacosworth.
Tomi on perehtynyt näihin säätöjuttuihin.
Tomi on perehtynyt näihin säätöjuttuihin.
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110