289 käynnistyy huonosti
289 käynnistyy huonosti
Pitemmän jakson ajamattomuuden jälkeen joutuu sahaamaan käyntiin melko kauan mutta muuten lähtee kyllä käyntiin aivan normisti.Ei ole sähköistä pumppua siis ihan mekaaninen ja ennen kaasaria suodatin olisiko mitään ratkaisua jos muilla ollut moisia ongelmia?
Re: 289 käynnistyy huonosti
Ok eli tuota itsekkin epäilen takaiskua eli ymmärsinkö oikein että sijaitsee pumpun sisällä?Täytynee ottaa pumppu ja tutustua moiseen kun en ole ennen mekaanista purkanut.Löytyykö noihin varaosia vai suosiolla ostaa uuden?Vuotoja ei ole ja suodatimessa on bensaa.
Mulla on yksi tuollainen kiiltävä pumppu ylimääräisenä 50e.
Jos laittaa tuollaisen ei vakio pumpun joka on suurempituotoisempi niin millaiseksi pitää paine säätää?
-
- Addikti
- Auto: Mustang HT '66 302 5speed manual
Yleisesti ottaen 0.15-0.25bar eli noin 3psi riippuen toki kaasuttimesta jotkut kestää hieman ylikin mutta käy enempi neulaventtiilin päälle
Mustang HT'66 302 5 speed tremec
Taunus Stw-75 2.6 v6
Taunus Stw-75 2.6 v6
Täsmälleen samanlainen setup ja sama ongelma kuin ts636:lla. Uusitko mekaanisen pumpun ja ratkesiko ongelma sillä?
Voisiko ongelman ratkaista sähköisellä läpivirtauspumpulla? Ennen starttausta pumppaisi sähköisellä pumpulla bensalinjat täyteen polttoainetta ja sitten ajossa vain mekaaninen pumppu käytössä.
Voisiko ongelman ratkaista sähköisellä läpivirtauspumpulla? Ennen starttausta pumppaisi sähköisellä pumpulla bensalinjat täyteen polttoainetta ja sitten ajossa vain mekaaninen pumppu käytössä.
-
- Addikti
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Moro
Mulla oli just vastaavat oireet vaihdoin uuden pumpun ja vika poistui.
Takaisku oli kaput kuten Kaara tuossa kirjoittaa.
Mulla oli just vastaavat oireet vaihdoin uuden pumpun ja vika poistui.
Takaisku oli kaput kuten Kaara tuossa kirjoittaa.