Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
1969 kirjoitti:Mistäs kannattaisi kysellä moista? 429Boss mörköskuuppikin kiinnostaisi, jos sattuis moottorin korkeus kasvamaan.
Kiinnostaisiko muita 69-70:n omistajia muovikuorien hankinta samaan syssyyn?
-Janne
Siirosen Mikko Kalajoelta teki mulle peiton, mutta hänellä ei ole juuri '69-'70 muottia olemassa. Todennäköisesti tekee muotin jos joku lainaa peltinsä muotin tekoon (maali voi irrota originaalista). 429 Bossin scooppi on suhteellisen matala, valmistajasta riippuen etupäästään maksimissaan 8,89 cm ja takapäästä n. 4 cm. Mulla on moinen kuuppa hyllyssä, muotin tekoa olen vähän harkinnut.
Mitäs sinne pellin alle olisi tulossa kysyy kiinnostunut?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
1969 kirjoitti:Mistäs kannattaisi kysellä moista? 429Boss mörköskuuppikin kiinnostaisi, jos sattuis moottorin korkeus kasvamaan.
Kiinnostaisiko muita 69-70:n omistajia muovikuorien hankinta samaan syssyyn?
-Janne
Siirosen Mikko Kalajoelta teki mulle peiton, mutta hänellä ei ole juuri '69-'70 muottia olemassa. Todennäköisesti tekee muotin jos joku lainaa peltinsä muotin tekoon (maali voi irrota originaalista). 429 Bossin scooppi on suhteellisen matala, valmistajasta riippuen etupäästään maksimissaan 8,89 cm ja takapäästä n. 4 cm. Mulla on moinen kuuppa hyllyssä, muotin tekoa olen vähän harkinnut.
Mitäs sinne pellin alle olisi tulossa kysyy kiinnostunut?
Miksan kanssa on kyllä ollut monesti puhetta että se lainais mun peltiä muottia varten. Edelleen on rojekti vaiheessa...
Jalasjärvellä ainakin Ritaluopan Samppa joskus aikaisemmin kaupitteli 69-70 kuitupeittoja, hinta oli ellen aivan väärin muista, jossain vanhan tonnin nurkilla, Samppa saapi vahvistaa muistitiedon itse. Ja saattaispa sieltä löytyä tuollainen bossiskuuppikin...... On muuten hieman hyvän näköinen tuo Jannen suunnittelema imupuolen satsi, siinä on menemisen meinikiä!
Jep mä muistelen että Samilla saattaisi olla muotti ko. pellistä ja sellainen scooppi löytyy samasta tallista - olikohan Valkkion '65 Fastbackissa yksi asennettunakin ja muotti taisi olla?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3