Uusi akku Foxiin
-
- Hiljaisempi
- Auto: Ford Mustang GT 5.0 Convertible 1990
Uusi akku Foxiin
Tarttee uusia akku 1990 Mustang GT avoon. Akku kuskin puolella. Onko jollakulla tiedossaan tarkkoja senttimittoja yms. mittoja tai suositusta edullisesta ja riittävästä perusakusta, joka löytyy tilaamatta hyllystä ja menee heittämällä paikalleen ko. malliin?
- LSHT
- Mega-addikti
- Auto: 1965 Mustang HT 289 A-code (MR), Prairie Bronze
Re: Uusi akku Foxiin
Pk-seudulla Akkupalvelu V. Häkkinen on hyvä. Niillä on aika laaja valikoima, niin uskoisin sieltä löytyvän apua.
Powered by Kiromax
-
- Hiljaisempi
Kiitos vinkistä. Kettu on kolossaan ja akku finaalissa, joten ajettelin päästä helpolla, hommata sopivan uuden akun ja vaihtaa sen ennen liikkeelle lähtöä. Eli siksi kyselen, jos joku ois vaihtanut viime aikoina foxiin akun ja osaisi kertoa millaisen ja mistä haen.
- Late
- Aina äänessä
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Siihen menee ihan normi akku kunhan on matala (max n. ~175 mm) ja kätisyys oikea. Ota mitat vanhasta ja varmista napojen sijainti ja nappaa mistä tahansa tarvike / akkuliikkeestä mukaan. Puhtaasti kesäkäytössä ei niillä ampeeritunneillakaan ole niin väliä, pienemmälläkin määrällä pärjää.
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
- jari
- Addikti
- Auto: 2012 Mustang GT Brembo Package
Suosittelen myös köröttelemistä akkuspesialistille. Kävin itse S197:n kanssa Herttoniemessä. Putiikin nimeä en nyt tähän hätään muista, mutta pointtina joka tapauksessa tuo sama, että niillä on hyllyssä mitä sovittaa. Ja Hertsikassa myös erinomaisen hyvä palvelu. Sen jälkeen kun mulle oli ensin naurettu samoilla kulmilla sijaitsevassa Ford-liikkeessä ja kohauteltu olkia samoilla nurkilla sijaitsevassa Amerikan autojen osia myyvässä liikkeessä...
-
- Hiljaisempi
Kiitos kaikista vinkeistä. Enköhän mä näillä. Jos saan ladattua nykyiseen akkkuun vielä virtaa, niin ehkä mä kurvaan ensitöikseni kunnon liikkeeseen sovittamaan uutta akkua tai sitten otan mitat ja haen Motonetista. Pääasia, että kohta pärjää jo ilman kattoa

- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Kurvaat biltemaan ja nappaat 70 amppeerisen AGM akun kainaloon.
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/aku ... 2000028225
Voihan sitä isommankin pistää, mutta muistaakseni ei tuo 315mm pitkä AGM mene vakiopaikalle.
Moinen tuli aikoinaan itse hankittua foksiin mutta siirsin talvella käyttöautoon normi akuntilalle kun foksi, no, se ny on jo pari vuotta ollu käytännössä ajelemati.
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/aku ... 2000028225
Voihan sitä isommankin pistää, mutta muistaakseni ei tuo 315mm pitkä AGM mene vakiopaikalle.
Moinen tuli aikoinaan itse hankittua foksiin mutta siirsin talvella käyttöautoon normi akuntilalle kun foksi, no, se ny on jo pari vuotta ollu käytännössä ajelemati.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65