Omasta mielestäni esitin asiallisen kysymyksen jos joku /jotkut päättävät jotain on oikeutettua kysyä miksi näin . Sitten tämä en tiedä miksi cyrri tähän sotketaan?CFR-759 kirjoitti: ↑31 Tammi 2020, 20:16Saattaa mennä vuosia ennenkuin sähkö "mustangeja" viivalle tulee.
Vaan koskas CYRri nähdään tositoimissa radalla ja slalomissa?
Slalomsäännöthän määrittelee järjestävä ryhmä/kerhon johtoryhmä.
Ja jos jollain lennokkaita uusia ideoita niin ovat varmaan vapaaehtoisia
tulevaksi slalomvastaavaksi (?) Vai mitä?
T. Vesa
Slalom cup 2020 visiointia
Valvoja: Ville K
Alueen säännöt
Rata-Reinojen ihan oma kalenteri ja keskustelualue race-henkisistä tapahtumista.
Rata-Reinojen ihan oma kalenteri ja keskustelualue race-henkisistä tapahtumista.
- kari gt
- Mega-addikti
- Viestit: 827
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 20:51
- Auto: ford mustang gt 1996 convertible
- Paikkakunta: lahest
Re: Slalom cup 2020 visiointia
live fast die young and have fun
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 441
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Slalom cup 2020 visiointia
Tämä 20 euron maksu on vierailumaksu joka on nyt sovittu kerhojen väliseksi. Toimii puolin sun toisin ja antaa näin ollen mahdollisuuden meille vierailla heidän kevätratapäivillään 6.6.2020 myös 20 euron maksulla. Samaa sovelletaan myös slalomiin. Vierailija maksaa.Pappacosworth kirjoitti: ↑30 Tammi 2020, 22:46 Vaikuttaa hyvältä! yksi pikkujuttu silmään tarttui, toi Cosworth & RS Club Finlandin jäsenen osallistumismaksu näyttäisi vähän sen suuruiselta että tuntuu ettei heitä haluta mukaan, heidän kerhomaksu on 25 jonka itse maksoin että pääsen heidän kaikkiin ratatapahtumiin mukaan.
Halutessaan ajaa useammin ja halvemmalla, meidän kerhoomme voi liittyä jäsenmaksulla. Säännöt kun mahdollistavat ajamisen muulla kuin virallisiin sarjoihimme luokitelluilla autoilla kerhoomme kuuluville.
Antti
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Re: Slalom cup 2020 visiointia
Ja painoltaan samaa luokkaa kuin 65-66 ja akseliväliltään 12" lyhyempi, kääntyilee vähän toisenlailla. Eli pitäisikö kaikki pikkukakkoset laittaa mod-luokkaan? Ehkä Javi voisi kommentoida. Hänellä kuitenkin pisin kokemus molemmista.Kiesi kirjoitti: ↑31 Tammi 2020, 20:40 "
Lk.1 Early stock
Vuosimallia 1964 - 1978 oleva auto kuuluu modified-luokkaan, jos siinä on yksi seuraavista muutoksista:
A. ylätukivarsia on pudotettu tai ne eivät ole alkuperäisen malliset,
B. rengaskoko suurempi kuin 235/60R15 ja vanne suurempi kuin 7" x 15",
C. etuvakaaja on 1” tai paksumpi,
D. etujouset ovat 620lbs tai jäykemmät,
E. takajousia madallettu joko etusilmukasta tai madalluspaloilla,
F. ohjauksessa on quick steering kit,
G. näkyvät / piilossa olevat rungonjäykisteet tai
H. jotain muuta joka iskee katsastajan silmään hyvällä, kuten hammastanko-ohjaus.
Moottori ja vaihteisto ovat vapaat.
Lk.2 Early modified
Vuosimallia 1964 - 1978 olevat autot, jotka eivät kuulu luokkaan 1, muutoksista riippumatta."
Huomiona että kaikki 74-78 ovat varustettu hammastanko-ohjauksella.
- Kiesi
- Mega-addikti
- Viestit: 899
- Liittynyt: 05 Marras 2007, 21:32
- Auto: -76 Mustang II 302W+T5
-77 Mustang II ???+??
-61 Mercury Comet 170+3v man. - Paikkakunta: Mikkeli
Re: Slalom cup 2020 visiointia
Mun mielestä toimiva oli edellinen versio. Mod pikkukakkonen early modified, stock pikkukakkonen late stock. Näin oli edellisessä versiossa.Arto65FB kirjoitti: ↑01 Helmi 2020, 14:00Ja painoltaan samaa luokkaa kuin 65-66 ja akseliväliltään 12" lyhyempi, kääntyilee vähän toisenlailla. Eli pitäisikö kaikki pikkukakkoset laittaa mod-luokkaan? Ehkä Javi voisi kommentoida. Hänellä kuitenkin pisin kokemus molemmista.Kiesi kirjoitti: ↑31 Tammi 2020, 20:40 "
Lk.1 Early stock
Vuosimallia 1964 - 1978 oleva auto kuuluu modified-luokkaan, jos siinä on yksi seuraavista muutoksista:
A. ylätukivarsia on pudotettu tai ne eivät ole alkuperäisen malliset,
B. rengaskoko suurempi kuin 235/60R15 ja vanne suurempi kuin 7" x 15",
C. etuvakaaja on 1” tai paksumpi,
D. etujouset ovat 620lbs tai jäykemmät,
E. takajousia madallettu joko etusilmukasta tai madalluspaloilla,
F. ohjauksessa on quick steering kit,
G. näkyvät / piilossa olevat rungonjäykisteet tai
H. jotain muuta joka iskee katsastajan silmään hyvällä, kuten hammastanko-ohjaus.
Moottori ja vaihteisto ovat vapaat.
Lk.2 Early modified
Vuosimallia 1964 - 1978 olevat autot, jotka eivät kuulu luokkaan 1, muutoksista riippumatta."
Huomiona että kaikki 74-78 ovat varustettu hammastanko-ohjauksella.
-76 Iso 2
-77 Pikku 2
-61 Mercury Comet
He who shall be last, shall be sideways and smiling.
-Jeremy Clarkson
-77 Pikku 2
-61 Mercury Comet
He who shall be last, shall be sideways and smiling.
-Jeremy Clarkson
- jari
- Addikti
- Viestit: 372
- Liittynyt: 02 Kesä 2004, 08:47
- Auto: 2012 Mustang GT Brembo Package
- Paikkakunta: Tuusula/Asikkala
Re: Slalom cup 2020 visiointia
Kommentit on punnittu, kiitos kaikille niistä. Lopulliset, hallituksen hyväksymät säännöt nyt tässä.
----------------------------
FMOC Tuumacid Slalom Cup 2020 ajoharjoittelutapahtuman säännöt
Slalom Cupin sääntöjä ylläpitää slalom-työryhmä ja ne hyväksyy FMOC:n hallitus. Sääntöjen tulkinnasta vastaa slalom-työryhmä.
1. Slalom Cup on avoin kaikille FMOC:n jäsenille.Slalomiin osallistumisesta ei kerhon jäseneltä kerätä mitään maksuja.
2. Slalom Cupiin voi osallistua Mustangilla tai sen kanssa samalla alustalla oleva autolla (ns. Falcon-, Pinto- tai Fox- alustaiset) tai muulla amerikkalaisvalmisteisella takavetoisella Fordilla, Mercuryllä tai Lincolnilla, pois lukien luokitusspesiaalit. Salom Cupiin voi osallistua myös muita osin em. vaatimukset täyttävällä Venezuelassa, Australiassa tai Ranskassa valmistetulla autolla.
Slalom Cupiin voi osallistua ainoastaan polttomoottorilla varustetuilla autoilla.
3. Slalom Cupin osakilpailussa voi seuraavissa tapauksissa ajaa myös kilpailun ulkopuolella:
3.1 FMOCin jäsen voi halutessaan ajaa kohdan 2 vaatimusten mukaisella autolla myös kilpailun ulkopuolella. Tällöin ko. kuljettajan aikoja ei kirjata tulosluetteloon.
3.2 FMOCin jäsen voi ajan salliessa ja slalom-työryhmän harkinnan mukaan ajaa osakilpailun ajoharjoitteluna kilpailun ulkopuolella myös muulla kuin kohdan 2 vaatimukset täyttävällä autolla.
3.3 FMOCin toimintaan tutustuva, ei kerhon jäsen voi ajaa ensimmäisen Slalom Cupin ajoharjoittelutapahtumansa 5 euron osallistumismaksulla. Tämän jälkeen kerhon 35 euron jäsenmaksulla (vuosi 2020) tai halutessaan ilman jäsenyyttä 35 euroa/tapahtuma. Ratapäivillä Slalom Cupin ajomaksu sisältyy ratapäivän maksuun!
3.4 Cosworth & RS Club Finlandin jäseniin sovelletaan kohtaa 3.3. Poislukien ratapäivä 31.5 jolloin Mustang Challenge -mittelö lajeineen sisältyy ratapäivävierailuun ilman erillistä maksua.
Ratapäivän maksu 9.9 (20 euroa) sisältää slalom cupin viimeisen osakilpailun maksun.
4. Autolla on oltava voimassa oleva liikennevakuutus, sekä kuljettajalla ajokortti. Kartturin kyydissä olo on sallittu. Mikäli autosta löytyy turvavyöt, on ne oltava kiinni. Kypäräpakkoa ei ole, ellei kilpailukutsussa erikseen toisin sanota. Kypärän käyttöä kuitenkin suositellaan.
5. Slalom Cupissa ajetaan kuudesta luokkakohtaisesta mestaruudesta sekä yleiskilpailun mestaruudesta.
LK.1) 1964 - 1978 Early stock
LK.2) 1964 - 1978 Early modified
LK.3) 1979 - 2004 Late stock
LK.4) 1979 - 2004 Late modified
LK.5) 2005 – 2020 Super Saloon
LK.6) Lady Cup
6. Tuloksiin lasketaan kauden osakilpailuista neljä parasta sijoitusta.
7. Osakilpailun pisteet jaetaan nopeimman kierroksen mukaan. Kellotettuun aikaan lisätään ajovirheistä kertyvät virhesekunnit: keilan kaato tai keilan siirtyminen liituneliöstä 2 sekuntia ja keilan ajo väärältä puolelta 5 sekuntia. Oikaisu radalla johtaa suorituksen hylkäämiseen.
Mikäli samassa sarjassa ajavat kuljettajat päätyvät nopeimmalla ajollaan samaan aikaan tuhannesosan tarkkuudella, ratkaistaan voittaja vertaamalla kuljettajien toiseksi nopeimpia aikoja keskenään. Näistä nopeampi aika ratkaisee voittajan.
8. Pistetys kaikissa luokissa
Sija 1. 🡪 11 pts
Sija 2. 🡪 9 pts
Sija 3. 🡪 8 pts
Sija 4. 🡪 7 pts
Sija 5. 🡪 6 pts
Sija 6. 🡪 5 pts
Sija 7. 🡪 4 pts
Sija 8. 🡪 3 pts
Sija 9. 🡪 2 pts
Sija 10, 11, 12, 13.. 🡪 1 pts
Osallistumisesta osakilpailuun saa siis vähintään yhden pisteen.
9. Pisteytys yleiskilpailussa
Yleiskilpailun sijoitukset ratkaistaan aikojen perusteella, ts. osakilpailun nopein kuljettaja luokasta riippumatta saa 11 pistettä, toinen 9 pistettä jne. kohdan 7 mukaisesti.
10. Sijoitus cupissa mikäli pisteet ovat tasan
Mikäli pisteet ovat kauden päätteeksi tasan, vähemmän virhepisteitä kauden aikana saanut kuljettaja voittaa. Jos myös virhepisteet ovat tasan, ratkaisee keskinäisen paremmuuden sijoitus siinä osakilpailussa, jossa kauden aikana oli ko. luokassa eniten kuljettajia.
11. Renkaat on oltava DOT- merkityt, slickseillä ei saa ajaa. Poikkeuksena Ford Mustang Challenge- tapahtuman slalom kilpailu kevätratapäivän yhteydessä, jolloin rengastus on vapaa kaikissa luokissa!
12. Kuljettaja voi kilpailla useammassa luokassa kauden aikana mutta yhden osakilpailun aikana voi ajaa vain yhdessä luokassa virallisiin tuloksiin.
13. Lähtö- ja ajanottopisteessä toimiville tulee antaa työrauha aikojen ja virheiden merkitsemiseen. Ajettuja aikoja tai muita asioita saa tulla kyselemään toimitsijoilta ainoastaan, jos kisassa on tauko meneillään.
14. Luokkajako
Auto on automaattisesti modified-luokassa, ellei sitä katsasteta stock-luokkaan alla olevien sääntöjen mukaisesti. Takautuvasti ei pääse stock-luokkaan.
Lk.1 Early stock
Vuosimallia 1964 - 1978 oleva auto kuuluu modified-luokkaan, jos siinä on yksi seuraavista muutoksista:
A. ylätukivarsia on pudotettu tai ne eivät ole alkuperäisen malliset,
B. rengaskoko suurempi kuin 235/60R15 ja vanne suurempi kuin 7" x 15",
C. etuvakaaja on 1” tai paksumpi,
D. etujouset ovat 620lbs tai jäykemmät,
E. takajousia madallettu joko etusilmukasta tai madalluspaloilla,
F. ohjauksessa on quick steering kit G. näkyvät / piilossa olevat rungonjäykisteet
Moottori ja vaihteisto sekä perän lukko ovat vapaat.
Lk.2 Early modified
Vuosimallia 1964 - 1978 olevat autot, jotka eivät kuulu luokkaan 1, muutoksista riippumatta.
Lk.3 Late stock
Vuosimallia 1979 - 2004 olevat, seuraavat vaatimukset täyttävät autot:
A. rengaskoko korkeintaan 245/45R17,
B. K-palkkiin ei ole tehty muutoksia,
C. alkuperäisen malliset tukivarret edessä ja takana,
D. ei camber/caster levyjä,
E. jarrut korkeintaan SN95 speksin mukaiset,
F. ei madallusjousia eikä coil-overeita,
G. ei apurunkojen yhdistäjät (tms. muutoksia) sekä
H. ei metallipuslia.
Moottori ja vaihteisto sekä perän lukko ovat vapaat.
Lk.4 Late modified
Vuosimallia 1979 - 2004 olevat autot, jotka eivät kuulu luokkaan 3, muutoksista riippumatta.
Lk.5 Super saloon
Kaikki vuosimallia 2005-2020 olevat autot, muutoksista riippumatta.
Lk.6 Lady Cup
Kaikki naiskuljettajat riippumatta autosta. Naiskuljettajat osallistuvat myös autokohtaiseen luokkaan.
Tiimikilpailu
Joukkue = tiimi koostuu kolmesta kuljettajasta joiden on oltava kerhon jäseniä ja ajettava sääntöjen mukaisella kalustolla. Jokaisen kuljettajan luokkakohtaisten yksilökilpailujen pisteet kartuttavat teamin pistesaldoa. 12 parasta sijoitusta per tiimi lasketaan mukaan loppupisteisiin. Tiimipisteet eivät vaikuta henkilökohtaisiin cup-pisteisiin. Myös naiskuljettajien osalta tiimikilpailun pisteet lasketaan autokohtaisen luokan pisteiden mukaisesti.
Tiimikilpailuun ilmoittaudutaan viimeistään ensimmäisessä Slalom Cup ajoharjoittelutapahtumassa. Tiimin jäseniä ei voi vaihtaa kesken kauden.
Tiimikilpailun kilpailumaksu on 30 euroa/tiimi. Kilpailumaksut käytetään Slalomin kehittämiseen kuluvalla kaudella.
Ilmoittautuminen sarjaan suoritettava sunnuntaihin 24.5 mennessä sähköpostilla osoitteeseen antti.kallio78@gmail.com
Liitteenä kuitti maksetusta sarjamaksusta. Viestiin teamin nimi sekä siinä ajavat kuljettajat (3kpl)
Maksu tilille: Ford Mustang Owners’ Club of Finland ry. FI46 8000 1900 5558 56
Kauden lopussa palkitaan kolme menestyneintä tiimiä!
----------------------------
FMOC Tuumacid Slalom Cup 2020 ajoharjoittelutapahtuman säännöt
Slalom Cupin sääntöjä ylläpitää slalom-työryhmä ja ne hyväksyy FMOC:n hallitus. Sääntöjen tulkinnasta vastaa slalom-työryhmä.
1. Slalom Cup on avoin kaikille FMOC:n jäsenille.Slalomiin osallistumisesta ei kerhon jäseneltä kerätä mitään maksuja.
2. Slalom Cupiin voi osallistua Mustangilla tai sen kanssa samalla alustalla oleva autolla (ns. Falcon-, Pinto- tai Fox- alustaiset) tai muulla amerikkalaisvalmisteisella takavetoisella Fordilla, Mercuryllä tai Lincolnilla, pois lukien luokitusspesiaalit. Salom Cupiin voi osallistua myös muita osin em. vaatimukset täyttävällä Venezuelassa, Australiassa tai Ranskassa valmistetulla autolla.
Slalom Cupiin voi osallistua ainoastaan polttomoottorilla varustetuilla autoilla.
3. Slalom Cupin osakilpailussa voi seuraavissa tapauksissa ajaa myös kilpailun ulkopuolella:
3.1 FMOCin jäsen voi halutessaan ajaa kohdan 2 vaatimusten mukaisella autolla myös kilpailun ulkopuolella. Tällöin ko. kuljettajan aikoja ei kirjata tulosluetteloon.
3.2 FMOCin jäsen voi ajan salliessa ja slalom-työryhmän harkinnan mukaan ajaa osakilpailun ajoharjoitteluna kilpailun ulkopuolella myös muulla kuin kohdan 2 vaatimukset täyttävällä autolla.
3.3 FMOCin toimintaan tutustuva, ei kerhon jäsen voi ajaa ensimmäisen Slalom Cupin ajoharjoittelutapahtumansa 5 euron osallistumismaksulla. Tämän jälkeen kerhon 35 euron jäsenmaksulla (vuosi 2020) tai halutessaan ilman jäsenyyttä 35 euroa/tapahtuma. Ratapäivillä Slalom Cupin ajomaksu sisältyy ratapäivän maksuun!
3.4 Cosworth & RS Club Finlandin jäseniin sovelletaan kohtaa 3.3. Poislukien ratapäivä 31.5 jolloin Mustang Challenge -mittelö lajeineen sisältyy ratapäivävierailuun ilman erillistä maksua.
Ratapäivän maksu 9.9 (20 euroa) sisältää slalom cupin viimeisen osakilpailun maksun.
4. Autolla on oltava voimassa oleva liikennevakuutus, sekä kuljettajalla ajokortti. Kartturin kyydissä olo on sallittu. Mikäli autosta löytyy turvavyöt, on ne oltava kiinni. Kypäräpakkoa ei ole, ellei kilpailukutsussa erikseen toisin sanota. Kypärän käyttöä kuitenkin suositellaan.
5. Slalom Cupissa ajetaan kuudesta luokkakohtaisesta mestaruudesta sekä yleiskilpailun mestaruudesta.
LK.1) 1964 - 1978 Early stock
LK.2) 1964 - 1978 Early modified
LK.3) 1979 - 2004 Late stock
LK.4) 1979 - 2004 Late modified
LK.5) 2005 – 2020 Super Saloon
LK.6) Lady Cup
6. Tuloksiin lasketaan kauden osakilpailuista neljä parasta sijoitusta.
7. Osakilpailun pisteet jaetaan nopeimman kierroksen mukaan. Kellotettuun aikaan lisätään ajovirheistä kertyvät virhesekunnit: keilan kaato tai keilan siirtyminen liituneliöstä 2 sekuntia ja keilan ajo väärältä puolelta 5 sekuntia. Oikaisu radalla johtaa suorituksen hylkäämiseen.
Mikäli samassa sarjassa ajavat kuljettajat päätyvät nopeimmalla ajollaan samaan aikaan tuhannesosan tarkkuudella, ratkaistaan voittaja vertaamalla kuljettajien toiseksi nopeimpia aikoja keskenään. Näistä nopeampi aika ratkaisee voittajan.
8. Pistetys kaikissa luokissa
Sija 1. 🡪 11 pts
Sija 2. 🡪 9 pts
Sija 3. 🡪 8 pts
Sija 4. 🡪 7 pts
Sija 5. 🡪 6 pts
Sija 6. 🡪 5 pts
Sija 7. 🡪 4 pts
Sija 8. 🡪 3 pts
Sija 9. 🡪 2 pts
Sija 10, 11, 12, 13.. 🡪 1 pts
Osallistumisesta osakilpailuun saa siis vähintään yhden pisteen.
9. Pisteytys yleiskilpailussa
Yleiskilpailun sijoitukset ratkaistaan aikojen perusteella, ts. osakilpailun nopein kuljettaja luokasta riippumatta saa 11 pistettä, toinen 9 pistettä jne. kohdan 7 mukaisesti.
10. Sijoitus cupissa mikäli pisteet ovat tasan
Mikäli pisteet ovat kauden päätteeksi tasan, vähemmän virhepisteitä kauden aikana saanut kuljettaja voittaa. Jos myös virhepisteet ovat tasan, ratkaisee keskinäisen paremmuuden sijoitus siinä osakilpailussa, jossa kauden aikana oli ko. luokassa eniten kuljettajia.
11. Renkaat on oltava DOT- merkityt, slickseillä ei saa ajaa. Poikkeuksena Ford Mustang Challenge- tapahtuman slalom kilpailu kevätratapäivän yhteydessä, jolloin rengastus on vapaa kaikissa luokissa!
12. Kuljettaja voi kilpailla useammassa luokassa kauden aikana mutta yhden osakilpailun aikana voi ajaa vain yhdessä luokassa virallisiin tuloksiin.
13. Lähtö- ja ajanottopisteessä toimiville tulee antaa työrauha aikojen ja virheiden merkitsemiseen. Ajettuja aikoja tai muita asioita saa tulla kyselemään toimitsijoilta ainoastaan, jos kisassa on tauko meneillään.
14. Luokkajako
Auto on automaattisesti modified-luokassa, ellei sitä katsasteta stock-luokkaan alla olevien sääntöjen mukaisesti. Takautuvasti ei pääse stock-luokkaan.
Lk.1 Early stock
Vuosimallia 1964 - 1978 oleva auto kuuluu modified-luokkaan, jos siinä on yksi seuraavista muutoksista:
A. ylätukivarsia on pudotettu tai ne eivät ole alkuperäisen malliset,
B. rengaskoko suurempi kuin 235/60R15 ja vanne suurempi kuin 7" x 15",
C. etuvakaaja on 1” tai paksumpi,
D. etujouset ovat 620lbs tai jäykemmät,
E. takajousia madallettu joko etusilmukasta tai madalluspaloilla,
F. ohjauksessa on quick steering kit G. näkyvät / piilossa olevat rungonjäykisteet
Moottori ja vaihteisto sekä perän lukko ovat vapaat.
Lk.2 Early modified
Vuosimallia 1964 - 1978 olevat autot, jotka eivät kuulu luokkaan 1, muutoksista riippumatta.
Lk.3 Late stock
Vuosimallia 1979 - 2004 olevat, seuraavat vaatimukset täyttävät autot:
A. rengaskoko korkeintaan 245/45R17,
B. K-palkkiin ei ole tehty muutoksia,
C. alkuperäisen malliset tukivarret edessä ja takana,
D. ei camber/caster levyjä,
E. jarrut korkeintaan SN95 speksin mukaiset,
F. ei madallusjousia eikä coil-overeita,
G. ei apurunkojen yhdistäjät (tms. muutoksia) sekä
H. ei metallipuslia.
Moottori ja vaihteisto sekä perän lukko ovat vapaat.
Lk.4 Late modified
Vuosimallia 1979 - 2004 olevat autot, jotka eivät kuulu luokkaan 3, muutoksista riippumatta.
Lk.5 Super saloon
Kaikki vuosimallia 2005-2020 olevat autot, muutoksista riippumatta.
Lk.6 Lady Cup
Kaikki naiskuljettajat riippumatta autosta. Naiskuljettajat osallistuvat myös autokohtaiseen luokkaan.
Tiimikilpailu
Joukkue = tiimi koostuu kolmesta kuljettajasta joiden on oltava kerhon jäseniä ja ajettava sääntöjen mukaisella kalustolla. Jokaisen kuljettajan luokkakohtaisten yksilökilpailujen pisteet kartuttavat teamin pistesaldoa. 12 parasta sijoitusta per tiimi lasketaan mukaan loppupisteisiin. Tiimipisteet eivät vaikuta henkilökohtaisiin cup-pisteisiin. Myös naiskuljettajien osalta tiimikilpailun pisteet lasketaan autokohtaisen luokan pisteiden mukaisesti.
Tiimikilpailuun ilmoittaudutaan viimeistään ensimmäisessä Slalom Cup ajoharjoittelutapahtumassa. Tiimin jäseniä ei voi vaihtaa kesken kauden.
Tiimikilpailun kilpailumaksu on 30 euroa/tiimi. Kilpailumaksut käytetään Slalomin kehittämiseen kuluvalla kaudella.
Ilmoittautuminen sarjaan suoritettava sunnuntaihin 24.5 mennessä sähköpostilla osoitteeseen antti.kallio78@gmail.com
Liitteenä kuitti maksetusta sarjamaksusta. Viestiin teamin nimi sekä siinä ajavat kuljettajat (3kpl)
Maksu tilille: Ford Mustang Owners’ Club of Finland ry. FI46 8000 1900 5558 56
Kauden lopussa palkitaan kolme menestyneintä tiimiä!
Re: Slalom cup 2020 visiointia
Hyvät säännöt 

- CFR-759
- Aina äänessä
- Viestit: 1551
- Liittynyt: 18 Helmi 2005, 17:25
- Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66 - Paikkakunta: Tampere
Re: Slalom cup 2020 visiointia
Selkeät säännöt. Toivottavasti tulee stock-ryhmiin lisää osallistujia.
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Slalom cup 2020 visiointia



Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: Slalom cup 2020 visiointia
Mach-E malleja alkaa olla Suomessa aika paljon, ehkä olen valmis muuttamaan mielipidettäni, eli niille oma luokka. Selvittäköön siiten keskenään, että tarvitaanko 2-veto ja neliveto luokkia erikseen.