Eli mikäs loota kannattais laittaa ahdetun 302 perään jos potkua haaveilis 400-500 hummaa. Manuaalikoneistoinen tomaatti pitäis kuitenkin olla.Elikkä aod on nähtävästi hono idea vai? Olisko muita 4-vaihteen tomaatteja vai pysytäänkö 3-vaihteen malleissa???
ÄÄrimmäisen kiitollisena otan opastusta vastaan.
mikäs loota 302 perään
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Lopetat empisen ja käyt hakemassa Iisalmesta SC Thunderbirdin 5v manuaalin - kestää sen 400-500hv. Ei tarvitse murehtia sopivasta turbiinista eikä laatikko-öljynlauhduttajasta. Värkillä hintaa 1800e - kallishan se on, mutta mukana taitaa tulla kytkinkoppa. Ilmoitus löytyy keltaisestapörssistä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vahvistettu AOD manuaalikoneistolla jos automaati pitää olla.
Myös C4 hyvin tehtynä kestää pitkään.
Kovista laatikoista vakio T5 kestää jonkin aikaa syytä vältää viitosvaihtella kovaa ajoa, vahvistettuna T5 esim. Ford Racingin rattaistolla kestää jo huomattavasti pidempään.
Myös C4 hyvin tehtynä kestää pitkään.
Kovista laatikoista vakio T5 kestää jonkin aikaa syytä vältää viitosvaihtella kovaa ajoa, vahvistettuna T5 esim. Ford Racingin rattaistolla kestää jo huomattavasti pidempään.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.