Vaikutti vahvasti, että 500hp tulee noilla kansilla vaparista kunhan muut jutut on reilassa. En siis mittaillut niitä lainkaan, vaan arvioin tehontuottoa kohtuullisella kokemuksella

Total Engine Airflow specializes in CNC-PORTED cylinder heads, custom cylinder head assemblies, and support components for GM, Ford, Mopar and many other makes for street/strip, competition, and racing applications.kaara91 kirjoitti: ↑01 Elo 2019, 20:30 Kannet on paketissa ja ilmeisesti täältä ostettu.
https://www.totalengineairflow.com/prod ... der-heads/
Niin ja kannethan on TSF 250 high port- customit.
kaara91 kirjoitti: ↑16 Kesä 2013, 19:21 Samaa olen ihmetellyt Ford racing lohkon kanssa, jossa on X poratut kanavat pyttyjen välissä. Ainakin TFS 185 CNC kansista puuttuu toiselta puolelta vastaavat reiät. Porasin 20 asteen kulmassa vastaavat reiät kanteen, jolloin toisen X kanavan kautta virtaa myös vesi kanteen. Kannentiivistehän muodostaa kuristuksen lohkosta tulevalle vedelle ja tällöin reikien paikalla ja koolla saadaan muuteltua virtauksia lohkon ja kannen eri osissa.