Missä kannattais huoltaa Espoossa/pääkaupunkiseudulla?
Valvoja: Ville K
- Jarzu
- Hiljaisempi
- Auto: Mustang 3.7 V6 Premium Convertible 2012
Missä kannattais huoltaa Espoossa/pääkaupunkiseudulla?
Moi,
Sain juuri käsiini Kanadasta uitetun Mussen vm. 2012. Huoltoilmaisin kehottaa tekemään öljyhuollon. Olen uunituore ponimies, joten vielä kokemattomana kysyisin, missä kannattais teettää se Espoossa/pääkaupunkiseudulla, jotta ilmaisimenkin saisi nollattua?
T: Jarzu
Sain juuri käsiini Kanadasta uitetun Mussen vm. 2012. Huoltoilmaisin kehottaa tekemään öljyhuollon. Olen uunituore ponimies, joten vielä kokemattomana kysyisin, missä kannattais teettää se Espoossa/pääkaupunkiseudulla, jotta ilmaisimenkin saisi nollattua?
T: Jarzu
- jari
- Addikti
- Auto: 2012 Mustang GT Brembo Package
Re: Missä kannattais huoltaa Espoossa/pääkaupunkiseudulla?
Ilmaisimen saat tarpeen vaatiessa valikosta nollattua itsekin. American Serviceä Konalassa olen itse enimmäkseen käyttänyt, mutta onhan noita pajoja muitakin.
- Rane68
- Aktiivi
- Auto: Ford Mustang 3.7 V6 coupe 2013
Normaalit pelkät öljynvaihto + suodatin jutut toki kannattaa tehdä koti nurkilla, mutta ihan vihjeenä että jos jotain isompaa huoltoa on edessä niin kannattaa miettiä vaihtoehtona eteläistä naapurimaata, itse olen siellä edellisen autoni (Oldsmobile) huoltanut jo 5 vuotta, pyöränlaakerit, jarruputket jne.....jopa pohjan ruoste hitsaukset. Kaikki työt mihin menee hieman enenmänkin aikaa on Tallinna paljon edullisempaa teettää kun tunti veloitus on 39,60 € vastaan pääkaupunkiseudun 99 € no tuo on Atoy huolto herttoniemi, en tiedä muiden paikkojen tunti veloitusta, tuolla työkaveri vaihtoa marraskuussa jarrupalat autoonsa.
Tein kyselyn Mustang automaattilaatikon öljyn + suodattimen vaihtamisesta kotinurkilla vs oma vakiopaikka Tallinnassa, herttoniemen hinta oli 450 € Tallinnan hinta oli 172 €, kyllä tuolla välirahalla jo laivaliput saa ja tuliaisiinkiin jää vielä rahaa. Vertailu paikka oli Öljypiste Herttoniemi, Sahaajankatu 52, Helsinki ja siis se ameriikan autojen erikoistunut huoltamo Tallinnassa on Top Parts AS Mäealuse 6e, 12618 Tallinn. Ainakin korjaamopäällikkö puhuu, kirjoittaa, lukee suomea.
Tein kyselyn Mustang automaattilaatikon öljyn + suodattimen vaihtamisesta kotinurkilla vs oma vakiopaikka Tallinnassa, herttoniemen hinta oli 450 € Tallinnan hinta oli 172 €, kyllä tuolla välirahalla jo laivaliput saa ja tuliaisiinkiin jää vielä rahaa. Vertailu paikka oli Öljypiste Herttoniemi, Sahaajankatu 52, Helsinki ja siis se ameriikan autojen erikoistunut huoltamo Tallinnassa on Top Parts AS Mäealuse 6e, 12618 Tallinn. Ainakin korjaamopäällikkö puhuu, kirjoittaa, lukee suomea.
Tota löytyy Suomestakin alle 99€/hr huoltoja.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Automaatti vaihteiston öljyn vaihdossa merkittävä kustannus on öljy, kun se tehdään kunnolla, eli huuhtelu + täyttö. Jos on merkittävästi halvempi, epäilen ettei sisällä joko uutta suodatinta tai huuhtelua...
- Rane68
- Aktiivi
- Auto: Ford Mustang 3.7 V6 coupe 2013
Kuten kirjoitin niin varmasti löytyy halvempia kuin tuo Atoy Oy hinta 99 € tunti, en nyt vain tiedä niitä kun en ole käyttänyt vuosiin.
ja mitä tulee tarjousten sisältöön laatikko öljyn vaihdosta niin Top Parts AS sisälsi suodattimen ( MTR-FT188 Kastifilter ) ja öljyt ( MTR-XT10QLVC KK õli Mercon LV ) + työt 1,5 tuntia = 55 €, sitä vastoin herttoniemen tarjous ei sisältänyt suodatinta, se tuotava itse tullessaan, sen laskin mukaan tuohon kokonaishintaa Rockautosta tilattuna se tekee noin 40 - 50 € postikuluineen ja tullauksineen.
Ei ollut tarkoitukseni mollata kotimaan huoltamoja, vaan esittää / kertoa vaihtoehto tiedoksi, sehän tälläisten foorumeiden tarkoitus, ihan kuten toisaalla täällä foorumissa kerroin TPMS bypass laitteesta jonka hankin kun en halunnut talvirenkaiden sisälle tilata, asentaa sensoreita.
ja mitä tulee tarjousten sisältöön laatikko öljyn vaihdosta niin Top Parts AS sisälsi suodattimen ( MTR-FT188 Kastifilter ) ja öljyt ( MTR-XT10QLVC KK õli Mercon LV ) + työt 1,5 tuntia = 55 €, sitä vastoin herttoniemen tarjous ei sisältänyt suodatinta, se tuotava itse tullessaan, sen laskin mukaan tuohon kokonaishintaa Rockautosta tilattuna se tekee noin 40 - 50 € postikuluineen ja tullauksineen.
Ei ollut tarkoitukseni mollata kotimaan huoltamoja, vaan esittää / kertoa vaihtoehto tiedoksi, sehän tälläisten foorumeiden tarkoitus, ihan kuten toisaalla täällä foorumissa kerroin TPMS bypass laitteesta jonka hankin kun en halunnut talvirenkaiden sisälle tilata, asentaa sensoreita.
-
- Addikti
- Auto: Mustang 4.0 2005
No se on vähän siinä ja tässä että tuleeko itsetehtynä toi laatikon öljynvaihto laadukkailla öljyillä ja suodattimella halvemmaksi kuin 172€.
Pari kertaa tehty niin tolla hinnalla ei kyllä tuntihintaa itselle saa, tosin en kyllä pääse tohon 1,5 tuntiinkaan.
Tolla 450€ hinnalla jää varmaan se kate jolla maksaa palkat ja tilat.
Pari kertaa tehty niin tolla hinnalla ei kyllä tuntihintaa itselle saa, tosin en kyllä pääse tohon 1,5 tuntiinkaan.
Tolla 450€ hinnalla jää varmaan se kate jolla maksaa palkat ja tilat.