1970 351 4v cleveland
1970 351 4v cleveland
-70 M coodin 351 4v cleveland freesauksessa ja dynaaminen puristus suhde pistää miettimään.
Flat top männät 0 dekissä 3 cc venakoloilla
Kannen palotilat mittaamatta, 62-63 cc ilmoituksien mukaan,kepeesti kiillotetut joten arvio 64-65cc
Nokaksi tarkoitus laittaa comp 270s. 224/224. 0.540/0.540 110. Int close 61°
Staattiseksi tulisi n.10.6
Dynaamiseksi.n.8.6
Nokkaa voisi kasvattaa,mutta cranen rocker muunnos kitin kesto arveluttaa jos nostot kasvaa kovin paljoa.
Voiko tuo elää vai onko veren kaivua nenästä.
Flat top männät 0 dekissä 3 cc venakoloilla
Kannen palotilat mittaamatta, 62-63 cc ilmoituksien mukaan,kepeesti kiillotetut joten arvio 64-65cc
Nokaksi tarkoitus laittaa comp 270s. 224/224. 0.540/0.540 110. Int close 61°
Staattiseksi tulisi n.10.6
Dynaamiseksi.n.8.6
Nokkaa voisi kasvattaa,mutta cranen rocker muunnos kitin kesto arveluttaa jos nostot kasvaa kovin paljoa.
Voiko tuo elää vai onko veren kaivua nenästä.
Re: 1970 351 4v cleveland
Joo nokka centerissä,vähä siihen vois vaikuttaa myöhästämällä.
Re: 1970 351 4v cleveland
Laskettu nokkakortin 0.006 arvolla.
Tuolla laskurilla tuli 8.77 ja 4° myöhästettynä 8.5
Tuolla laskurilla tuli 8.77 ja 4° myöhästettynä 8.5
Re: 1970 351 4v cleveland
Tuo kuva on open chamber mulla on closed chamber kannet,käsittääkseni paremmat nakutuksen kannalta.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: 1970 351 4v cleveland
Esim.230/230 asteinen nokka olisi kaikin puolin parempi nokka tuohon. Itsellä oli joskus 280m, eli magnum sarjan mekaaninen laahuri 351w:ssa, ja ei ollut ainakaan mitenkään liian raju. PA talouskin oli ihan kohtuullinen. Vartti ajat 13,7 luokkaa muistaakseni. Tehoa oli rautakansilla 290 hv takapyöriltä vakio rautakansilla, joita vähän silitelty. Pieni sipistely palotiloillekaan ei tee pahaa. Ottaa vaan oikeasta paikasta.