1970 351 4v cleveland

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
BB
Aktiivi
Viestit: 67
Liittynyt: 06 Marras 2007, 17:16

1970 351 4v cleveland

Viesti Kirjoittaja BB »

-70 M coodin 351 4v cleveland freesauksessa ja dynaaminen puristus suhde pistää miettimään.

Flat top männät 0 dekissä 3 cc venakoloilla
Kannen palotilat mittaamatta, 62-63 cc ilmoituksien mukaan,kepeesti kiillotetut joten arvio 64-65cc
Nokaksi tarkoitus laittaa comp 270s. 224/224. 0.540/0.540 110. Int close 61°

Staattiseksi tulisi n.10.6
Dynaamiseksi.n.8.6

Nokkaa voisi kasvattaa,mutta cranen rocker muunnos kitin kesto arveluttaa jos nostot kasvaa kovin paljoa.

Voiko tuo elää vai onko veren kaivua nenästä.
BB
Aktiivi
Viestit: 67
Liittynyt: 06 Marras 2007, 17:16

Re: 1970 351 4v cleveland

Viesti Kirjoittaja BB »

Joo nokka centerissä,vähä siihen vois vaikuttaa myöhästämällä.
BB
Aktiivi
Viestit: 67
Liittynyt: 06 Marras 2007, 17:16

Re: 1970 351 4v cleveland

Viesti Kirjoittaja BB »

Laskettu nokkakortin 0.006 arvolla.

Tuolla laskurilla tuli 8.77 ja 4° myöhästettynä 8.5
BB
Aktiivi
Viestit: 67
Liittynyt: 06 Marras 2007, 17:16

Re: 1970 351 4v cleveland

Viesti Kirjoittaja BB »

Tuo kuva on open chamber mulla on closed chamber kannet,käsittääkseni paremmat nakutuksen kannalta.
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: 1970 351 4v cleveland

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Esim.230/230 asteinen nokka olisi kaikin puolin parempi nokka tuohon. Itsellä oli joskus 280m, eli magnum sarjan mekaaninen laahuri 351w:ssa, ja ei ollut ainakaan mitenkään liian raju. PA talouskin oli ihan kohtuullinen. Vartti ajat 13,7 luokkaa muistaakseni. Tehoa oli rautakansilla 290 hv takapyöriltä vakio rautakansilla, joita vähän silitelty. Pieni sipistely palotiloillekaan ei tee pahaa. Ottaa vaan oikeasta paikasta.
Vastaa Viestiin