Mustangs Unlimited.com

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
musttank
Hiljaisempi
Auto: ht351w, fmx vm.1969

Mustangs Unlimited.com

Viesti Kirjoittaja musttank »

Eli miten on toimitukset viimeaikoina toimineet kyseisestä firmasta,itse tilasin viimeksi huhtikuussa sieltä tavaraa.Tänne asti olen kärsivällisesti odotellut ja laitoin sinne sähköpostilla kyselyn milloin mahtaa tavara tulla. Nyt olen reilun viikon odotellut vastausta ,eikä sitä ole kuulunut.

T:musttank :huikallo:
JVU/65-HT
Addikti
Auto: 79 Lincoln Mark V Bill Blass,
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT, "Skoude" 97- Coupe

Re: Mustangs Unlimited.com

Viesti Kirjoittaja JVU/65-HT »

Morjensta!

Oli joskus ongelmia kun 65: seen perää tilailin rapakon takaa. (en nyt muista firmaa mutta joku pienempi se oli).
Useiden sähköpostien ja noin puolen vuoden odottelun jälkeen mainitsin eräässä sähköpostissa, että firmalla jossa työskentelen on konttori myös USA:ssa ja meillä on siellä käytettävissä kattavat lakimiespalvelut.
Ihme ja kumma seuraavana päivänä tuli viesti että paketti on liikkeellä.

Sieltäpäin kun tänne kattelee niin ollaan jossainpäin Siperiaa, eikä niiden osilla ole niin kiire. :x
-Jarkki-

79 Lincoln Mark V Bill Blass
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT
"Skoude" 97 COUPE :pamputtaa:
ak72
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang '66 289 HT

Viesti Kirjoittaja ak72 »

Suosittelen ensisijaisesti kotimaisia toimittajia, vaikka heilläkin saattaa lähetykset viivästyä. Isoilla puljuilla jenkeissä yleensä toimitukset pelaavat myös tänne härmään... mutta toimituskulut ja verot pitävät huolen siitä ettei hinta olekkaan enää juuri halvempi kuin kotimaisilla puljuilla. Jos on maksanut PayPal:lla niin heihin voi olla yhteydessä että tavaraa ei ala kuulua niin alkavat selvittää jenkkipäässä mikä mättää ja yleensä sitten alkaa tapahtua.
Dervish
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja Dervish »

ak72 kirjoitti: 29 Marras 2019, 07:56 Suosittelen ensisijaisesti kotimaisia toimittajia, vaikka heilläkin saattaa lähetykset viivästyä. Isoilla puljuilla jenkeissä yleensä toimitukset pelaavat myös tänne härmään... mutta toimituskulut ja verot pitävät huolen siitä ettei hinta olekkaan enää juuri halvempi kuin kotimaisilla puljuilla. Jos on maksanut PayPal:lla niin heihin voi olla yhteydessä että tavaraa ei ala kuulua niin alkavat selvittää jenkkipäässä mikä mättää ja yleensä sitten alkaa tapahtua.
Myöskin vaihdot/palautukset toimii himppasen paremmin jos sieltä nyt tuleekin se väärä kilke. Noin niinkun ainakin ostajan vinkkelistä kahtottuna.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Pääosin olen käyttänyt kotimaisia ja käytän vastakin. Pari kertaa olen tilannut suoraan, hyvinkin pieneltä toimittajalta ja toiminut USAn päässä todella hyvin. Suomen päästä ei voi sanoa samaa, niin siis POSTIn. Tahti on 1steppi/vrk ja viikonloppuna ei liikahda mihinkään. Jenkeistä suomeen n.3vrk ja oli viikonloppu. Stadista Lohjalle kesti 20vrk, no olihan siinä se lakko..... :devilhehe: :devilhehe:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin