S197 ahtaminen

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
Avatar
Illimilli
Hiljaisempi
Viestit: 15
Liittynyt: 26 Loka 2018, 12:21
Auto: Ford Mustang GT ´15
Paikkakunta: Vantaa

S197 ahtaminen

Viesti Kirjoittaja Illimilli »

Jos -08 GT laittaa California saastelaillisen remmin, onko katsastuksessa vertailu auto mallisarjan tehokkain auto eli GT. Vai voiko verrata 500GT?
Onko jollain kokemusta minkälainen projekti otteeseen saaminen on?
Onko max teho 20% 305 hevosesta eli 366hv.
Jarrujen vaihto?
AnttiJuhani
Aktiivi
Viestit: 31
Liittynyt: 05 Touko 2018, 14:27
Paikkakunta: Kittilä

Re: S197 ahtaminen

Viesti Kirjoittaja AnttiJuhani »

Uuden säädännön mukaan carb legal kitin saisi nyt laitettua laillisesti Suomessakin ja oma katsastaja kaveri oli myös samaa mieltä. Sulla on 2008 malli ilmeisesti niin järjen mukaan gt500 pitäisi vertailuun kelvata koska runko on sama, ja kaikki '07+ musset saivat lisäpainoa gt500 tarkoitetun vahvistuksien myötä, saattoi olla '08 mutta sinun kohdalla se kuitenkin täyttyisi. Itselläni kiinnostaisi että oliko 2005-2006 tehokkaampaa versiota mustangista kuin GT?

Mutta se mitä katsastaja vaatii on hyväksytyt laput päästömittauksesta ahdinkitin valmistajalta, pelkkä tarra ei riitä joka paketin mukana yleensä tulee. Todistuksen että kitti on tehty juuri sinun autoosi (onnistunee varmasti myyjältä saada). Maahantuojan todistuksen vertailuauton soveltuvuudesta (tämä maksanee satasia).

Melkein laittaisin carb legal ahdin kitin, hakisin teholapun alle 20% tehonnousulla gt vakiotehoihin nähden ja thats it.
Vastaa Viestiin