S197 Gt manuaali laatikon irroitus
S197 Gt manuaali laatikon irroitus
Ootteko millai saanut laatikon irti, ei ihan mahdu tulemaan, pitääkö irrotella moottorin tyynyjä vai onko siinä joku kikka mitä en hiffaa ?
Re: S197 Gt manuaali laatikon irroitus
Itse kun irrotin laatikon, jouduin ensin löysäämään moottorin kannattimien mutterit ja sitten tunkilla kallistamaan koneen etuosasta niin paljon taaksepäin mitä tulipelti antoi periksi. Nippa nappa tuli pois. Nyt en osaa sanoa, joutuuko imusarjaa ottamaan irti, jotta konetta pystyy kallistamaan taaksepäin. Itsellä ahdettu ja ahdin oli pakko ottaa pois. Muuten kone ei olisi kallistunut tarpeeksi, koska otti tulipeltiin kiinni. Käsittääkseni vaparissa imusarja on tarpeeksi kaukana tulipellistä. Itsellä ahdin on tulipellissä melkein kiinni, eli sormet ei mahdu väliin.
Re: S197 Gt manuaali laatikon irroitus
joo siltä vähän vaikuttaa, kiitoksia neuvosta, taitaa onnenks imusarja olla aika matala iso muovi vaan päällä tossa 2008 mallis.
Re: S197 Gt manuaali laatikon irroitus
Löysin yhden kuvan, kun laatikko oli irti. Etuosasta tunkattu ja silloin koneen takaosa laskee juuri tarpeeksi että laatikon saa irti. Sanoisin, että se on noin parista kolmesta sentistä kiinni. Kun ne moottorikannattimien kaksi mutteria on melkein kokonaan auki niin silloin kone kääntyy tarpeeksi, mutta tunkilla piti tosiaan kääntää.
Re: S197 Gt manuaali laatikon irroitus
Joo kyllä se sieltä tuli kun hölläs moottorin kannakkeet ja käänsi laatikkoa sillai että startin kohta ylöspäin. 
