Sn-95 koppaiseen cobran takajarru satuloiden bracketit

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Sn-95 koppaiseen cobran takajarru satuloiden bracketit

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

No eteen tulee nyt ne cobran satulat ja ehkä ne valmiiksi poratut ST focus etulevyt 320mm tai sitten ostan ne cobran levytkin. Taakse on vakio puristimet, mutta levyt vielä kysymysmerkki. Teräspunos letkut tulee myös samalla.

Siihen hintakysymykseen vastaten että maksetaan osista sen verran kuin tarvii että saadaan valmista. Itse olen sellainen säästösampo että mietin melkein jokaista ostosta että miten tuon toteuttaisi edullisemmin. Tää on varmaan jonkinlainen sairaus eikä siitä oikein pääse eroon kuin reilusti rikastumalla. Tää on tällaista kun elelee kädestä suuhun.

Jokapaikkaan pitäisi rahat riittää. Varmaan sitten olisi parempi taloustilanne jos lopettaisi auto harrastuksen, on tää sen verran kallis harrastus! :lol:
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Sn-95 koppaiseen cobran takajarru satuloiden bracketit

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Kerran kun on kokeillut takapainoisia jarruja yli 100kmh nopeudessa, ei toista kertaa halua. Paniikki iskee eikä meinaa tajuta, että tilanne laukeaa kun nostaa jalan jarrulta.
Olen ymmärtänyt, että ne isorikkaat vasta nuukia on, eli tuskin muuttaisi tilannetta.

:shock: onks KAARAlla jo itikoita?.... :devilhehe:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
arrakis
Mega-addikti
Viestit: 853
Liittynyt: 05 Touko 2006, 22:25
Paikkakunta: Tre

Re: Sn-95 koppaiseen cobran takajarru satuloiden bracketit

Viesti Kirjoittaja arrakis »

Samaa mieltä, kuin muutamat muut, että ei nuo bracketit kovin kalliit ole. Ostat nuo, ja säästät sitten jossain muussa. ;)
- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Sn-95 koppaiseen cobran takajarru satuloiden bracketit

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

Ne siirtopalat on jo tehty. Ilmoituksen voi poistaa.
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Saa poistaa.

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Sen verran paljon tuli asiaa, että siirrän ketjun alusta-osioon. Poistelen yhteystiedot aloitusviestistä.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
Kiesi
Mega-addikti
Viestit: 899
Liittynyt: 05 Marras 2007, 21:32
Auto: -76 Mustang II 302W+T5
-77 Mustang II ???+??
-61 Mercury Comet 170+3v man.
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Sn-95 koppaiseen cobran takajarru satuloiden bracketit

Viesti Kirjoittaja Kiesi »

Topias74 kirjoitti: 01 Maalis 2019, 13:13
Siihen hintakysymykseen vastaten että maksetaan osista sen verran kuin tarvii että saadaan valmista. Itse olen sellainen säästösampo että mietin melkein jokaista ostosta että miten tuon toteuttaisi edullisemmin. Tää on varmaan jonkinlainen sairaus eikä siitä oikein pääse eroon kuin reilusti rikastumalla. Tää on tällaista kun elelee kädestä suuhun.

Jokapaikkaan pitäisi rahat riittää. Varmaan sitten olisi parempi taloustilanne jos lopettaisi auto harrastuksen, on tää sen verran kallis harrastus! :lol:
Tästä täysin samaa mieltä! Ja jos ne viimeiset tuhannet eurot käyttää moottoriin, ei sitä rahaa todellakaan jää sen jälkeen mihinkään muuhun. Meikäläisen autoonkin yllättävän paljon ihan toimivaa osaa kaivettu roskiksesta jotka sitten on jalostettu toimimaan juuri tähän autoon. Ja vaikka rahaa olisikin ääretön määrä niin tuskin tulisi silti turhaan tilattua valmiina kaikkea. Tää on meikäläisen tapa harrastaa ja tapoja on yhtä monia kuin harrastajiakin.

-Kimmo
-76 Iso 2
-77 Pikku 2
-61 Mercury Comet

He who shall be last, shall be sideways and smiling.
-Jeremy Clarkson
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Sn-95 koppaiseen cobran takajarru satuloiden bracketit

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

Naulan kantaan! :peukku:
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Sn-95 koppaiseen cobran takajarru satuloiden bracketit

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Jep, itekkin on tullut viime syksystä alkaen harrastettua vain netissä, alkaa pikkuhiljaa tympimään koko homma muttei haluais autoakaan laittaa myyntiin. No josko sitä ens kesänä ois varaa sen verran ostaa bensaa että vaikka Mikkelissä kävis...
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Sn-95 koppaiseen cobran takajarru satuloiden bracketit

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Kiesi kirjoitti: 12 Maalis 2019, 17:12
Topias74 kirjoitti: 01 Maalis 2019, 13:13
Siihen hintakysymykseen vastaten että maksetaan osista sen verran kuin tarvii että saadaan valmista. Itse olen sellainen säästösampo että mietin melkein jokaista ostosta että miten tuon toteuttaisi edullisemmin. Tää on varmaan jonkinlainen sairaus eikä siitä oikein pääse eroon kuin reilusti rikastumalla. Tää on tällaista kun elelee kädestä suuhun.

Jokapaikkaan pitäisi rahat riittää. Varmaan sitten olisi parempi taloustilanne jos lopettaisi auto harrastuksen, on tää sen verran kallis harrastus! :lol:
Tästä täysin samaa mieltä! Ja jos ne viimeiset tuhannet eurot käyttää moottoriin, ei sitä rahaa todellakaan jää sen jälkeen mihinkään muuhun. Meikäläisen autoonkin yllättävän paljon ihan toimivaa osaa kaivettu roskiksesta jotka sitten on jalostettu toimimaan juuri tähän autoon. Ja vaikka rahaa olisikin ääretön määrä niin tuskin tulisi silti turhaan tilattua valmiina kaikkea. Tää on meikäläisen tapa harrastaa ja tapoja on yhtä monia kuin harrastajiakin.

-Kimmo
Sullahan onkin oikeeta pioneerihenkee! :peukku: :peukku: Itellä ei taidot, eikä inspiraatiokaan, riitä ihan noin pitkälle, mutta tärkeintä on, että TALLISSA TAPAHTUU!!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin