0405948497
MR-tarkastuksia pirkanmaalla
Valvoja: Ville K
Alueen säännöt
Keskustelua museoajoneuvoista ja entisöinnistä yleensä. Race, tuning yms. jutut älköön tänne eksykö.
Keskustelua museoajoneuvoista ja entisöinnistä yleensä. Race, tuning yms. jutut älköön tänne eksykö.
MR-tarkastuksia pirkanmaalla
Moron pitkästä aikaa. Mä sain viimesyksynä museotarkastusoikeudet, eli jos tarvetta tarkastella, niin voi ottaa yhteyksiä.. 
0405948497
0405948497
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla
Ootko kuin tarkka?
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla
En mää täydellisyyttä vaadi, ja turvallisuuteen liittyvät parannukset sallin, sekä tietenkin aikakaudenmukaiset varusteet. Alkuperäisyyttä arvostan.
Ja kaksi tarkastajaahan meitä aina on, eli ei oo pelkästään mun mielipiteen varassa mr-status.
Ja kaksi tarkastajaahan meitä aina on, eli ei oo pelkästään mun mielipiteen varassa mr-status.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla
....jaa kaks
Ei mun sitte kannata tulla?
...vai??
...vai??
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla
Laita Homer mulle kuvia ja specsejä etukäteen niin tuumaillaan mikä on ok ja mikä ei jos arveluttaa?
Jajuu, Sahk:in tarkastaja kun oon, niin meitä on aina kaks. Toinen täyttää arvostelulomakkeen ja toinen tekee museoajoneuvolausunnon.
Jajuu, Sahk:in tarkastaja kun oon, niin meitä on aina kaks. Toinen täyttää arvostelulomakkeen ja toinen tekee museoajoneuvolausunnon.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla
Onhan siinä alkuperänen pyyhkijöiden moottori
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla
Jaa oikeesti meinasit sitä sun HT:tä museokilpiin

Sanotaan ny sitte heti alkuun että jos on vaikkapa kutoskoneinen auto missä on kasitekniikka ja 5-pulttiset akselit, niin valitettavasti semmosta ei voida hyväksyä. Sen sijaan 4 pulttisilla navoilla olevat levyjarrut 6-sylinterisessä autossa alkuperäisten rumpujen tilalla voi nipinnapin hyväksyä turvallisuutta parantavana muutoksena, kirjataan kyllä lausuntoon. "alkuperäisenä säilynyt tai alkuperäisen kaltaiseksi entisöity", noin määrää lakipykälä, ja se rajaa tekniikanvaihdot pois. Eihän esim 1.1 Escortista rakennettua mexicoakaan voida hyväksyä. Ja joillain on myös virheellinen käsitys, että jos on vuonna 1988 vaihdettu jo kasitekniikka, niin siitähän on 30 vuotta.. Ei, valitettavasti ei mee läpi.
Muuten kyllä ymmärrän ajan tuomaa patinaa ja suomiautojen massaukset ja rankankin käytön mukanaan tuoman historian. Mutta mitään laittomuuksia minäkään en voi hyväksyä.
Sanotaan ny sitte heti alkuun että jos on vaikkapa kutoskoneinen auto missä on kasitekniikka ja 5-pulttiset akselit, niin valitettavasti semmosta ei voida hyväksyä. Sen sijaan 4 pulttisilla navoilla olevat levyjarrut 6-sylinterisessä autossa alkuperäisten rumpujen tilalla voi nipinnapin hyväksyä turvallisuutta parantavana muutoksena, kirjataan kyllä lausuntoon. "alkuperäisenä säilynyt tai alkuperäisen kaltaiseksi entisöity", noin määrää lakipykälä, ja se rajaa tekniikanvaihdot pois. Eihän esim 1.1 Escortista rakennettua mexicoakaan voida hyväksyä. Ja joillain on myös virheellinen käsitys, että jos on vuonna 1988 vaihdettu jo kasitekniikka, niin siitähän on 30 vuotta.. Ei, valitettavasti ei mee läpi.
Muuten kyllä ymmärrän ajan tuomaa patinaa ja suomiautojen massaukset ja rankankin käytön mukanaan tuoman historian. Mutta mitään laittomuuksia minäkään en voi hyväksyä.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla
Ville K kirjoitti: ↑16 Tammi 2019, 16:45 Jaa oikeesti meinasit sitä sun HT:tä museokilpiin![]()
![]()
Sanotaan ny sitte heti alkuun että jos on vaikkapa kutoskoneinen auto missä on kasitekniikka ja 5-pulttiset akselit, niin valitettavasti semmosta ei voida hyväksyä. Sen sijaan 4 pulttisilla navoilla olevat levyjarrut 6-sylinterisessä autossa alkuperäisten rumpujen tilalla voi nipinnapin hyväksyä turvallisuutta parantavana muutoksena, kirjataan kyllä lausuntoon. "alkuperäisenä säilynyt tai alkuperäisen kaltaiseksi entisöity", noin määrää lakipykälä, ja se rajaa tekniikanvaihdot pois. Eihän esim 1.1 Escortista rakennettua mexicoakaan voida hyväksyä. Ja joillain on myös virheellinen käsitys, että jos on vuonna 1988 vaihdettu jo kasitekniikka, niin siitähän on 30 vuotta.. Ei, valitettavasti ei mee läpi.
Muuten kyllä ymmärrän ajan tuomaa patinaa ja suomiautojen massaukset ja rankankin käytön mukanaan tuoman historian. Mutta mitään laittomuuksia minäkään en voi hyväksyä.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.