Polyuretaanipuslien voitelu
Polyuretaanipuslien voitelu
Ootteks käyttäny voiteluun ihan normi vaseliineja vai kandeisko käyttää jotain speziaali rasvaa. Noiden mukanahan tulee asennukseen sellaista valkoista käsivoidetta.
Kettu 
Re: Polyuretaanipuslien voitelu
Kiitos! Tää on varmaan hyvää asennettaessa, ehkäsee nitinätkin.
Noissa MM alatukivarsissa on rasvanipat. Mitenhän noi puslat kestää normaalit vaseliinit jos jossain vaiheessa rasvaprässillä tuuppaa tavaraa sisään.
Noissa MM alatukivarsissa on rasvanipat. Mitenhän noi puslat kestää normaalit vaseliinit jos jossain vaiheessa rasvaprässillä tuuppaa tavaraa sisään.
Kettu 
- ak72
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang '66 289 HT
En tiedä miten tuo energyn rasva menee nipan kautta puslaan on nimittäin erittäin tahmeaa tavaraa. Itse olen käyttänyt tuota lehtijousten ja vakaajien pusliin kun ne saa helposti purettuja ja rasvattua irtaallaan. Nippojen kautta olen laittanut tukivarsiin ja muihin niveliin normi grafiittimönjää.
Juu tuota samaa motonetin silikonirasva putelia tsekkailin. Ei taida löytyä patruuna mallina että saisi rasvaprässiin. Tai sitten löytyy kun viitsii vaan etsiä. Mulla on myös rasva nipat MM alatukivarsissa.
Tuota muovin mahdollista notkistumista mielessäni pyörittelin. Oon määkin kyllä normirasvoja noihin aiemmin työnnellyt.
Tuota muovin mahdollista notkistumista mielessäni pyörittelin. Oon määkin kyllä normirasvoja noihin aiemmin työnnellyt.
Kettu 
Tuo pienimalli sopii kuin nakutettu ja näyttää olevan irtorasvalle. Motonetin 100 ml silikonirasva putkilon kun turauttaa siihen niin se on siinä.
Kettu 
-
- Mega-addikti
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Normaalia voiteluvaseliinia joskus laitoin hyvin toimivaan moottoripyörän jarrupedaalin nailonipuslaan. Ei mennyt kuin pari päivää, niin alkoi jumittamaan. Paisui pusla niin, että piti kalvaa reilusti ainetta pois, että alkoi pelittämään. Ei pitäisi alkaa ehjää korjaamaan.....
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi