Projekti on edennyt siihen asti että sain ponin ulos laitumelle, mutta ongelma on tyhjäkäynti eli se on liian alhainen, hädin tuskin pysyy käynnissä. Samalla havaittiin pari vuotoa kuskin puolen venttiilikopassa, helppo huomata kun tiputti kokoajan pakosarjan päälle. Kun ajoin takaisin talliin niin se sammui yhden kerran pintakaasun aikana. Ehdin sen jälkeen ottaa venakopan irti ja pääsin jatkamaan vasta parin päivän jälkeen.
Kun sain uudestaan laitettua puhdistuksien jälkeen venakopan paikoilleen ja kiristettyä tuli muita hommia ja pääsin jatkamaan vasta seuraavana päivänä. Sitten minulle sattui täysi aivopieru kun aattelin tallille tullessa tarkistaan saman tien vuotaako venakoppa enään ja tuli käynnistettyä poni kun puolet tulpanjohdoista (5,6,7,8) oli irti

Otin kaikki tulpat irti ja kaikki olivat hiilipölyn peitossa ts. täysin mustia ja haisivat miedosti bensalle. Käy liian rikkaalla?
Elikkäs jatko toimenpiteet?
1. Uudet tulpat ja johdot?
2. kaasarin säätö? Mitä säätää? (tiedän ettei ole yksiselitteinen, olen yrittänyt netistä imeä infoa)
Entäs se venttiilin naksuminen, sitä ei aiemmin ollut kun pihalla pidettiin käynnissä. Onko minun aivopieru rikkonut venttiilin tai pari?
Laitoin vielä kuvan jakajan kannesta, onko kärki liian lähellä kun näkyy selvä jälki kärjessä niin kuin navoissa.
Tietoja kokoonpanosta:
Holly Street Avenger 670CFM kaasari, sähköryyppy, vakuumi toisio.
Edelbrock torker 2 imari
Mallory uni-lite virranjakaja
Champion 406 (RY12YC) sytkät
Ford Performance:n sytkäjohtosarja
Muuta syvällisempää tietoa mulla ei ole eli en tiedä nokista yms.