´68:n pyöränkulmat kaarteissa

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
KTM
Addikti
Viestit: 257
Liittynyt: 08 Loka 2004, 21:08
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

´68:n pyöränkulmat kaarteissa

Viesti Kirjoittaja KTM »

Koeilin miten Musti kallistuu ympyrää ajaessa ja kokeilusta otetut valokuvat olivat aikamoista katsottavaa. Body roll oli miehekästä, mutta huolestuttavinta oli kuitenkin sisäkaarteen puoleisen eturenkaan omat kuviot. Rengas osoitti ihan mihin sattuu ja yhdeltä Mustangien kanssa enemän pelaneelta kaverilta kuulin ylätukivarren uudelleensijoittamisen auttavan asiaan. Häneltä tuli myös hyvä LINKKI aiheesta. Tämä kuulostaa olevan ´65 Shelbyjen vakiokauraa.

Varmaan Suomessa tätä on harrastettu, eli onko omakohtaisia kokemuksia aiheesta tarjolla? Tallissa on odottamassa keulaan uutta puslaa, 1" kallistuksenvakaaja ja 1" laskevat jäykemmät jouset (alkuperäisten jousien lankavahvuus 15mm ja uusien 18,2mm). Vahvemman vakaajan pitäisi vähän parantaa tilannetta, mutta kannattaako samalla muuttaa ylätukivarren kiinnitystä?
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Jurvassahan pari muutettua autoa löytyy ,ensi viikonloppuna...
Vastaa Viestiin