C6 kickdown

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
fm71
Hiljaisempi
Viestit: 9
Liittynyt: 13 Helmi 2011, 20:39
Auto: ex. Ford Mustang Mach 1 -71, Plymouth Duster -71, Pontiac Trans Am Gta -91,
Pontiac Le Mans -66
Paikkakunta: Kemingrad

C6 kickdown

Viesti Kirjoittaja fm71 »

Mites normaalia tuollaisen vahvistetun C6 toiminta kickdown kansa onkaan, ongelmana KD toiminta täyskaasulla jolloin 2:lta 3:lle kytkentä odotuttaa todella pitkään tai ei tunnu vaihtavan ollenkaan, kierrokset yli 5000 ja vakio 390Fe kuulostaa porsivan noilla jengoilla.
Ilman KD vipua vaihtaa todella napakasti ja maltillisemmilla kierroksilla.
Jotenki tuntuu että tuo kickdown hämmentää toimintaa väärällä tavalla.
Onko ideoita?
Avatar
V-tyyli
Hiljaisempi
Viestit: 18
Liittynyt: 29 Tammi 2018, 13:17
Auto: Ford Mustang GT Convertible 1994
- 5.0L HO
- AODE (J-mod)
- Trac-Lok 3.27 välitys

Re: C6 kickdown

Viesti Kirjoittaja V-tyyli »

Onko KD vaijerin/tangon vipusuhde muuttunut? Oma kokemukseni vakio C6:sta on 90 luvun alusta full size Broncosta. Aikani ihmettelin C6:sen outoja vaihtoja KD yhteydessä. Ilmeni, että kaasarin pään KD-tangon muovipusla oli käytännössä kulunut pois. Kaasuvivuston liike ei välittynyt KD tankoa pitkin laatikon käpälään halutulla tavalla. Tein uuden puslan ja sen jälkeen KD vaihdot ei temppuilleet.
Vastaa Viestiin