Finding the Resistance Curves on IAT & CLT Sensors

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
Avatar
Fake
Aktiivi
Viestit: 138
Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
Auto: 1994 Mustang gt convertible
Paikkakunta: Kouvola

Finding the Resistance Curves on IAT & CLT Sensors

Viesti Kirjoittaja Fake »

Eli mitkä on noitten 94vm GT "vakio" käyrät ja pitäiskö noitten olla samoilla käyrillä keskenään?

Mittailin tota ECT anturia

Celsius / Ohm 2k asteikolla
  • 1.8 .766
    10 0.530
    20 .357
    30 .246
    40 .169
    50 .120
    60 .087
    70 .064
    80 .047
    90 .034
    100 .029
IAT antoi sitten ihan jotain muuta
SN95 - SBF 363
Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1368
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Re: Finding the Resistance Curves on IAT & CLT Sensors

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

samat käyrät on ehjillä, softassa on vain yksi käyrä.
anturit.jpg
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
Avatar
Fake
Aktiivi
Viestit: 138
Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
Auto: 1994 Mustang gt convertible
Paikkakunta: Kouvola

Re: Finding the Resistance Curves on IAT & CLT Sensors

Viesti Kirjoittaja Fake »

Jees, thanks.

Jaa oisko toi pitäny mittaa 20k asteikolla
SN95 - SBF 363
Avatar
Fake
Aktiivi
Viestit: 138
Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
Auto: 1994 Mustang gt convertible
Paikkakunta: Kouvola

Re: Finding the Resistance Curves on IAT & CLT Sensors

Viesti Kirjoittaja Fake »

Joo taas oppii uutta. Ei siin muutaku kattila poreileen ja uusinta mittaus
SN95 - SBF 363
Avatar
Fake
Aktiivi
Viestit: 138
Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
Auto: 1994 Mustang gt convertible
Paikkakunta: Kouvola

Re: Finding the Resistance Curves on IAT & CLT Sensors

Viesti Kirjoittaja Fake »

Tommoset sai mittailtua. Melko lähellähän noi on toisiaan
Liitteet
IMG_2456.PNG
SN95 - SBF 363
Vastaa Viestiin