Window sticker?

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

stangrider
Aina äänessä

Window sticker?

Viesti Kirjoittaja stangrider »

Onko joku löytänyt sellaisen näistä uudemmista, 2005-- malleista? jostakin paikasta?

:wink:
95 GT Topless and Opal Froster

http://www.stangbangers.com/
kimni
Aktiivi
Auto: 2007 GT 4.6

Re: Window sticker?

Viesti Kirjoittaja kimni »

Millasta tarraa tarkoitat?
07 GT
PON1
Hiljaisempi
Auto: Ford Mustang HT 1971, rek PON-1. 2012 Boss 302

Viesti Kirjoittaja PON1 »

Moikka,
2007 alkaen Window Stickerin saa tilattua Fordilta, tulee sun ponin oman VIN-koodin ja alkuperäisen dealerin tietojen mukaisesti. On se sama Fordin virallinen printti, joka uutena liimataan auton sivulasiin.
Näitä saa ainakin http://www.fordshowparts.com/
-jos on vanhempi, esim 2005 Mustang, niin Window Stickerin saa pyydettyä alkuperäiseltä dealerilta. Mutta kannattaa pyytää se nimellä "Monroney sticker", koska sellainen on lain mukaan järjestettävä kuluttajalle (kiitos Oklahoman senaattori Monroney). Tämmöisen Monroneyn sain erään suomalaisen kaverin Saleeniin, ihan vain uutterasti soittelemalla kun jenkeissä olin.

Build Sheet puolestaan on jäänyt historiaan. Niitä ei enää toukokuun 2004 jälkeen ole Detroitin Flat Rock "Mustang-tehtaalla" (virallisesti AutoAlliance International - AAI plant) ole jätetty autoon. Aikoinaan rapakon takana työskennellessä Fordin R&D-kollega kertoi, että joku asiakas oli nostanut metelin kun häneen kuskin jalkatilasta tuntui joku outo rapina. Seitsemän sivua valmistuslistoja oli jätetty lattiamaton alle.
Ja kas, siksi käytäntö muuttui.

Aikoinaan tuommoinen tehtaan Build Sheet löytyi esim mun 1985 GT avosta takajalkatilan maton alta.

Arto K.
stangrider
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja stangrider »

Joo, tuli näpyteltyä ford show partsiin tilausta.. mutta

itse paperi 25 , mutta postikulut tänne Kekkoslovakiaan 50d.. se on jo ryöstö.

:asking02:
95 GT Topless and Opal Froster

http://www.stangbangers.com/
Late
Aina äänessä
Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T

Viesti Kirjoittaja Late »

stangrider kirjoitti: 14 Tammi 2018, 20:15 Joo, tuli näpyteltyä ford show partsiin tilausta.. mutta

Joo, tämä on huvittavaa hinnoittelua. Samasta paikasta olisi tilannut SVO-sertifikaatin omaan autooni, mutta postikulujen takia jäi tilaamatta. Onneksi sisko muuttaa jenkkeihin ensi syksynä puoleksi vuodeksi. Ei vielä tiedäkään mitä kaikkia mun tilauksia saakaan vastaanottaa... :lol:
Late

-84 Mustang SVO
Mexico65
Over The Top

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Tuossa mun autossa noi ikkuna tarrat on maksaneet noin 20 - 300€ kpl.
Harmitta kun vanhaan lasiin jäi paljon tarroja joita ei pystynyt siirtämään uuteen lasiin.
Postikuluja noissa ei ole, kun ne liimataan paikanpäällä lasiin.
Toi Esso Testattu tarra on kallein.
:sorry13:
Liitteet
Window Stickers.jpg
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Late kirjoitti: 15 Tammi 2018, 10:13
stangrider kirjoitti: 14 Tammi 2018, 20:15 Joo, tuli näpyteltyä ford show partsiin tilausta.. mutta

Joo, tämä on huvittavaa hinnoittelua. Samasta paikasta olisi tilannut SVO-sertifikaatin omaan autooni, mutta postikulujen takia jäi tilaamatta. Onneksi sisko muuttaa jenkkeihin ensi syksynä puoleksi vuodeksi. Ei vielä tiedäkään mitä kaikkia mun tilauksia saakaan vastaanottaa... :lol:
Muista laittaa osoite ja puhelin numero tänne, niin saa muutkin tilailla :lol: :lol:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin