Moottorin säätö

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Hessu1972
Aktiivi
Viestit: 57
Liittynyt: 30 Heinä 2017, 05:58
Auto: Ford Mustang 3.8 v6 2003.

Moottorin säätö

Viesti Kirjoittaja Hessu1972 »

Moro. Tuli hitsattua x pakoputki 3.8 V6 03 kahdelle putkelle. Tarviiko konetta säätää. Alun perin putki on vain yhdellä ulostulolla. Tyhmä kysymys mutta vaivaa itseä. :otahuikka:
Mustang 03 3.8 v6 San Francisco
Yamaha xvs 650 bobber
Kia ceed 1.6 ex
Avatar
Late
Aina äänessä
Viestit: 1324
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T
Paikkakunta: Kangasala

Re: Moottorin säätö

Viesti Kirjoittaja Late »

Ei tarvitse, eikä voikaan. Tietokone hoitaa säädöt.
Late

-84 Mustang SVO
porttari
Addikti
Viestit: 306
Liittynyt: 10 Syys 2014, 15:06

Re: Moottorin säätö

Viesti Kirjoittaja porttari »

Kuusipyttyisessä pakosarjat pitäisi toteuttaa ns. 6-2-1. Ja se x putki ei ole läheskään sama asia, kuin kollektori ( vaikka sitä koittaa matkiakin). Eli lienee tässä velttokuutosessa 3-1 pakosarjat vakiona, jotka lienevät vakiona yhtyneet yhteen putkeen?
Anti -Histamiini 65
Hessu1972
Aktiivi
Viestit: 57
Liittynyt: 30 Heinä 2017, 05:58
Auto: Ford Mustang 3.8 v6 2003.

Re: Moottorin säätö

Viesti Kirjoittaja Hessu1972 »

Tuli ainakin paremmat äänet. Tehoista en ainakaan tiedä vielä mitään. :lol:
Mustang 03 3.8 v6 San Francisco
Yamaha xvs 650 bobber
Kia ceed 1.6 ex
Vastaa Viestiin