Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tuli hankittua peltisatsi ja mallailin sitä paikoilleen, lambdalle pitäis holkki hitsata johonkin ja pohdinkin että onko tuhoontuomittu idea hitsata sitä kollektoriin?
Tuohon yläpuolelle se istuis mukavasti...
Sarja saa muutenkin kirvestä, kun tuo 3 pulttinen vääntynyt ohut laippa lähtee ja tilalle hitsaan 2,5" v-band rinkulan. Onko parempi tehdä anturille paikka vasta pakoputkeen?
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Joo mulla pitäs melko helpolla saada se kahteentoista, on vielä putki alaviistoon että jos vettä tulee jo ovista sisään kun hinataan takaperin nii sit vasta tulee ongelma. Niin tosiaan tohon tulee laajakaista säätöjä varten ja kapeekaista mittaristoon näyttään osviittaa kun säädöt tehty.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Plx:n ohjeissa anturia pitää kääntää 15 astetta virtaussuunnassa. Kannattaa valita laajakaista ennen holkin hitsausta. Plx:n mittari on helppo asentaa ja on pärjännyt hyvin testeissä.